دارن سامی مدعی نژادی و سوء استفاده در SRH اتاق پانسمان

سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی نشان داد که او در معرض نژادی و سوء استفاده در Sunrisers Hyderabad (SRH), اتاق پ

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی نشان داد که او در معرض نژادی و سوء استفاده در Sunrisers Hyderabad (SRH), اتاق پانسمان, زمانی که او برای حق رای دادن در 2013-14, نسخه, هندی, Premier League (IPL).

به تازگی سامی تا به حال ابراز خشم بر تحقق معنای کلمه "kaalu' که او می گوید استفاده شد به مراجعه به او و سریلانکا Thisara Perera زمانی که جفت بازی برای SRH. در آن زمان او تا به حال مشخص نشده که استفاده می شود به طور مستقیم از این تهمت ها در او.

 

اما در روز سه شنبه او منتشر Instagram تصویری و گفت: کسانی که تهمت آمد از بازیکنان در SRH اردوگاه و او خواهد شد پیام همه آنها را به ارائه یک توضیح و همچنین موضوع عذرخواهی.

"دانش قدرت است. بنابراین من به تازگی کشف یک کلمه که من بود که به نام بود و نه آنچه در آن در واقع به معنای, من نیاز به برخی از پاسخ. بنابراین قبل از اینکه من شروع به تلفن کردن نام من نیاز به این افراد برای رسیدن و لطفا به من بگویید که وجود دارد و معنای دیگری به آن کلمه و زمانی که من بود که آن را به نام آن همه در عشق" خواندن پست همراه با ویدئو.

"من در سراسر جهان شده اند و من دوست داشتنی شده توسط بسیاری از مردم من را در آغوش تمام اتاق پانسمان جایی که من بازی کرده اند بنابراین من در حال گوش دادن به حسن Minhaj که چگونه برخی از مردم در فرهنگ توصیف سیاه مردم" سامی گفت: در این ویدئو.

"این اعمال نه به همه مردم پس از من پیدا کردن معنی یک کلمه خاص, من تا به حال گفت: من عصبانی بود در پیدا کردن معنی و آن را اهانت آمیز فورا من را به یاد زمانی که من برای Sunrisers Hyderabad در 2013-14 من بود که به نام دقیقا همان کلمه ای است که اهانت به ما مردم سیاه و سفید," او اضافه شده است.

سامی گفت که در زمانی که او بود که به نام با کلمه او نمی دانم معنا و او فکر آن را نمی اهانت آمیز به عنوان هم تیمی های خود استفاده می شود به خنده هر زمان هر زمان که او نامیده می شد که با نام.

"من خواهد شد پیام کسانی که مردم شما بچه ها می دانید که شما باید اعتراف کنم که در آن زمان وقتی که من به نام با استفاده از کلمه ای که من فکر می کردم این کلمه به معنای قوی کیک گوشت گاو و یا هر آنچه در آن است من نمی دانم آنچه در آن به معنای هر بار که من نام آن کلمه وجود دارد, خنده در آن لحظه من فکر کردم هم تیمی خوشحال هستند بنابراین باید آن را چیزی خنده دار" سامی گفت.

"در حال حاضر من می دانم که آن را خنده دار. من می دانم آن را اهانت آمیز من خواهد بود ارسال پیامک شما بچه ها و من شما را به عنوان زمانی که شما به نام من با نام, آیا همه شما معنی آن را در هر راه بد و یا در یک اهانت آمیز راه است ؟ من خاطرات زیادی در تمام اتاق پانسمان بنابراین همه کسانی که استفاده می شود برای تماس با من با کلمه ای که فکر می کنم در مورد آن, بیایید با هم گفتگو, اگر آن را در راه بد بود پس از آن من خواهد بود واقعا نا امید," او اضافه شده است.

سامی گفت که او خواهد بود نیاز به عذرخواهی از تمام کسانی که به نام او که چون او در نظر گرفته و آنها را به عنوان برادران و دوستان است.

Ishant را insta پست تایید آن

یک رسانه های اجتماعی ارسال توسط هند هاي Ishant Sharma وام و اعتبار به سابق غرب هند کاپیتان دارن سامی بدخشان که یک نژادپرست نام مستعار استفاده شد به آدرس او در IPL روی لئامت دادن با Sunrisers Hyderabad.

Ishant بود به اشتراک گذاشته تصویر گروه نیز شامل سامی, on May 14, 2014, با استفاده از 'Kalu' به شناسایی غرب هند در آن است. همان سال حتی سامی به نام خود را "کالو" در رسانه های اجتماعی پست برای ارائه خواسته تولد به VVS Laxman name SRH مربی که در آن زمان. 'Kalu" یک کلمه موهن به توصیف مردم سیاه و سفید.

Ishant در یکی دیگر از گذشته Instagram پست توصیف کرده بود سامی یکی از بهترین انسان ها می داند و همچنین از دوستان نزدیک.

واکنش از غرب هند همه طفیلی آمده است پس از مرگ جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی که ماه گذشته درگذشت در بازداشت پلیس در ایالات متحده است.

فلوید در سن 46 درگذشت, on May 25 بعد از درک چوین یک افسر پلیس به او برگزار شد با زانو بر گردن او هر چند او بارها و بارها التماس کرد: "من نمی توانم نفس بکشم" و "من نمی توانم نفس بکشم".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن