رئیس جمهور تهمت افتخارات 10 سال-جوان-دختر آمریکایی برای COVID-19 کمک

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 12:45:17 pm Janit بود میان سه 10-year-old G

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 12:45:17 pm
Sravya Annappareddy, Sravya Annappareddy Donald Trump, Donald Trump Sravya Annappareddy, India news, Indian Express Janit بود میان سه 10-year-old Girl Scouts مفتخر تهمت خود را برای کمک به.

Janit Annappareddy a 10-year-old, هندی-دختر آمریکایی افتخار بوده است توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای اهدای کوکی ها به پرستاران و آتش نشانان و ارسال شخصی کارت تبریک به بهداشت و درمان کارگران مبارزه COVID-19 همه گیر در ایالات متحده بدترین آسیب دیده کشور در جهان است.

Janit یک دختر پیشاهنگی نیروهای عضو و چهارم-کلاس دانش آموز در هانوفر تپه مدرسه ابتدایی در ایالت مریلند.

رئیس جمهور تهمت و بانوی اول Melania Trump در روز جمعه پرداخت ادای احترام به چندین آمریکایی قهرمانان که در حال کمک به در خط مقدم از coronavirus بحران از جمله پیشاهنگی دختران از مریلند که اهدا کوکی ها به پرستاران و آتش نشانان.

"مردان و زنان ما افتخار امروز ما یادآوری می کنند که اوراق قرضه که متحد ما در دوران سختی نیز می تواند در بالا بردن ما را به ارتفاعات جدید را به عنوان ما بازگشایی و بازیابی و بازسازی" واشنگتن تایمز به نقل از رئیس جمهور عنوان کرد و گفت.

Janit بود میان سه 10-year-old Girl Scouts مفتخر تهمت خود را برای کمک به. پدر و مادر او از آندرا پرادش است.

پیشاهنگان دختر لیلا خان لورن Matney و Janit از سربازان 744 در دویدسنویلل مریلند تمام 10 سال اهدا 100 جعبه کوکی ها دختر پیشآهنگی محلی و پزشکان و پرستاران و آتش نشانان. آنها همچنین نوشت: 200 شخصی کارت برای کارکنان مراقبت های بهداشتی در این گزارش گفت:.

"در حالی که ما مفتخر است که ما نیروهای نظامی دعوت شد تا به امروز در اینجا ما می دانیم که ما فقط بخشی از میلیون ها نفر از کودکان دیگر وجود دارد که در حال انجام برای حمایت از خود و جوامع خود را به دوستان و خانواده خود را. این یک امتیاز به اینجا به نمایندگی از همه آنها" گفت: خان که به نمایندگی از سربازان.

در میان برندگان امی شد فورد یک پرستار از Williamson, غرب ویرجینیا که در سفر به نیویورک, به کار در یک بیمارستان محاصره با COVID-19 بيمار.

"گذشته 42 روز او مشغول به کار شده است تا 12 ساعت شیفت در بخش های مراقبت های ويژه Kings County Hospital مرکز در بروکلین. امی بوده است در خدمت coronavirus بیماران در سراسر ساعت, و او یک بار برگزار می شود دست یک سالمند بیمار در تمام طول شب فقط تا زن نمی خواهد احساس تنهایی می کنم" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

رمان coronavirus که سرچشمه در ووهان در ماه دسامبر سال گذشته ادعا کرده 315,185 زندگی و آلوده به بیش از 4.7 میلیون نفر در سطح جهان است. ما در بدترین آسیب دیده کشور با 89,562 مرگ و میر و بیش از 1.4 میلیون عفونت با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن