دلوت باید تصمیم بگیرد که چگونه به divvy تا $2.15 میلیون در COVID-19 کمک از HUD

اظهار داشت: هدف از این کمک های مالی است که وجوه استفاده می شود "برای جلوگیری از آماده شدن برای پاسخ به و دوره

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

اظهار داشت: هدف از این کمک های مالی است که وجوه استفاده می شود "برای جلوگیری از آماده شدن برای پاسخ به و دوره نقاهت بعد از اثرات ناشی به coronavirus (COVID-19)." پول را هدف کم درآمد و متوسط ساکنان.

در کنار هم قرار دادن یک برنامه در این شهرستان داوطلب خدمت سربازی به کمک حدود 45 شهروندان که برای شرکت در یک بحث آنلاین گفت: Chris Fleege مدیر دلوت برنامه ریزی و توسعه اقتصادی را بدست آورد. این شهر همچنین از افتتاح هفت روز برای اظهار نظر عمومی.

طرح میسازد دسته گسترده ای از کمک های مانند $150,000 برای "امکانات عمومی و یا زیرساخت های فعالیت های" برای کمک به 5000 نفر که Fleege گفت: صرف می تواند به صندوق "همه چیز مانند یک مرکز بهداشت و یا برخی از پهنای باند زیرساخت ها است."

این پیشنهاد از $200,000 بود کنار گذاشته و به حمایت از شبه سرپناه برای بی خانمان ساکنان با هدف کمک به 2000 نفر. یکی دیگر از $120,000 را برای کمک به جلوگیری از بی خانمانی با هدف کمک به یکی دیگر از 2,000 مردم..

در یک شورای شهر در دستور کار جلسه نشست پنجشنبه شب Fleege توضیح داد که شهر مجموعه اهداف و اهداف و پس از آن اساسا solicits درخواست برای پیشنهاد از سازمان های محلی. "آنها پیشنهاد پروژه های که با آن اهداف است. آنها را کنار هم قرار دادن این برنامه و پس از آن چیزی است که ما به جلو حرکت کند با, بر اساس پاسخ از ما, همکاری, سازمان," او گفت:.

دیگر بودجه اولویت های گذاشته شده در این سند عبارتند از:

  • $366,960 برای "خدمات عمومی فعالیت" برای کمک به 5000 نفر
  • $275,000 برای "خدمات عمومی فعالیت های کم/متوسط درآمد مسکن بهره مند شوند" برای کمک به 500 خانوار
  • $127,703 به ارائه "سریع rehousing" برای 250 خانواده
  • $200,000 برای ایجاد و/یا حفظ 50 شغل های محلی
  • $350,000 به کمک 100 کسب و کارهای محلی

طرح پیشنهاد یکی دیگر از $357,454 بود در کنار مجموعه ای از "برنامه ریزی و مدیریت."

در صورت تصویب توسط شورای جمعه, Duluth, طرح نیاز به ارسال به HUD پس از آن برای فدرال تصویب به عنوان به خوبی. یک قطعنامه به تصویب این طرح هنوز در شورای رضایت دستور کار جلسه روز دوشنبه این معنی است که انتظار می رود برای دریافت پشتیبانی به اتفاق آرا.

در این قطعنامه آمده است: "بعد فوری گام برای شروع به شناسایی فعالیت های خاص و برنامه های است که ضروری است برای رفع نیازهای جامعه" در حال ظهور COVID-19 بیماری همه گیر.

وجود خواهد داشت یک فرصت بیشتر برای بررسی عمومی با توجه به این قطعنامه که در ادامه می گویند: "پس از شناسایی فعالیت های خاص و شرکای قرارداد برای ایجاد این برنامه ها ارائه خواهد شد به شورای شهر برای تصویب."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب