جیش فرمانده در میان چهار طالب در سرینگر Kulgam برخورد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: 21 ژوئن 2020 8:34:29 pm با توجه به J&K پلیس یک کم

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | به روز شده: 21 ژوئن 2020 8:34:29 pm
J&K encounter, shopian encounter, awantipora encounter, indian express با توجه به J&K پلیس یک کمربند در عملیات راه اندازی شد Zadibal منطقه سرینگر زیر ورودی در مورد حضور داعش در منطقه

چهار شبه نظامیان از جمله یک پاکستانی ملی کشته شدند در دو عملیات جداگانه برخورد در جامو و کشمیر را سرینگر و Kulgam مناطق در طول 24 ساعت گذشته یک مقام ارشد پلیس گفت: در روز یکشنبه.

در میان شبه نظامیان کشته شد Shakoor فاروق Langoo که پلیس گفته بود که در قتل دو BSF پرسنل در Soura منطقه در 20 مه این سال است.

با توجه به J&K پلیس یک کمربند در عملیات راه اندازی شد Zadibal منطقه سرینگر زیر ورودی در مورد حضور شبه نظامیان در این منطقه است.

"در طول عملیات جستجو درخواست تجدید نظر ساخته شده بود به تروریست ها از طریق اعضای خانواده و اعضای جامعه را به تسلیم شدن اما به جای آنها شروع به شلیک بی هدف که منجر به برخورد" یک سخنگوی پلیس گفت:.

نیروهای امنیتی بازگشت از برخورد سایت در سرینگر در روز یکشنبه.

خدمات اینترنت تلفن همراه بودند به حالت تعلیق در نمایی از عملیات.

علاوه بر Langoo این شبه نظامیان کشته شده اند شناسایی به عنوان شهید احمد Bhat از Semthan Bijbehara در Anantnag و محسن ساکن Anchar منطقه که گم شده بود پس از ماه گذشته.

"طبق پلیس سوابق Langoo درگیر شد در قتل دو BSF پرسنل در Soura در مارس 20 و ربوده AK تفنگ متعلق به مرحوم jawan بازیافت شد از محل برخورد" سخنگوی پلیس گفت:.

پلیس همچنین گفت: یک کشته های شبه نظامی کشته در Kulgam برخورد شناخته شده است به عنوان یک خارجی است.

"در یک عملیات که در راه اندازی شد شنبه شب در Likhdipora روستای Kulgam منطقه, یکی از تروریست ها کشته شد. او شناخته شده به عنوان Tayab ولید نام مستعار عمران بهایی نام مستعار Gazi Baba ملی پاکستان, وابسته تروریستی ممنوعه لباس JeM" این یک سخنگوی پلیس گفت:.

"با توجه به سوابق پلیس او عملیاتی فرمانده JeM شد و یک متخصص در ساخت بمب علاوه بر اینکه یک تیرانداز تیز. اسلحه و مهمات از جمله یک تفنگ AK, یک M-4 کارابین یک تپانچه و دیگر متهم مواد بازیافت شده از سایت روبرو می شوند" سخنگوی گفت.

نیروی امنیتی حذف شده اند 31 داعش در ماه ژوئن در حالی که 105 ultras شده اند کشته شده در سال جاری تا کنون.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب