برتر میله بازگشایی پس از ویسکانسین تصمیم دیوان عالی کشور

Gronk را Bar & Grill صاحب مایک مور گفت: او یک ایمیل از میخانه لیگ ویسکانسین گفت: آنها می تواند باز کردن بل

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399

Gronk را Bar & Grill صاحب مایک مور گفت: او یک ایمیل از میخانه لیگ ویسکانسین گفت: آنها می تواند باز کردن بلافاصله.

"من اول فکر کردم ما در حال آماده" مور گفت: اضافه کردن سهام خود را پايين بود و کارکنان در حداقل بود.

اما پس از گرفتن تایید از یک دوست که به نام اجرای قانون را به مطمئن شوید که وجود دارد خواهد بود هر گونه عواقب چراغ روشن و مدفوع آمد کردن نوار برای اولین بار پس از روز سنت پاتریک.

Izzy's BBQ owner Izzy Turner of Superior sits at the bar as his first customers play video game machines Wednesday evening at the bar in Superior. Wisconsin bars were able to reopen due to a Wisconsin Supreme Court decision that overturns Gov. Tony Evers Stay Safer at Home order.(Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Izzy را BBQ صاحب Izzy ترنر برتر نشسته در نوار خود را به عنوان اولین مشتریان تصویری بازی ماشین بازی چهار شنبه شب در نوار برتر است. ویسکانسین میله قادر به بازگشایی با توجه به ویسکانسین تصمیم دیوان عالی کشور که در افغانستان رژیم صهیونیستی است. تونی Evers اقامت امن در خانه سفارش دهید.(کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

مور گفت: او باز می شود برای شروع از آنجا که آنها فقط آماده برای یک خانه کامل نشده است. داستان بیش از Izzy را BBQ سالن و جلو پنجره بود و کمی متفاوت است.

"اگر آن را به اندازه کافی مشغول من باز تا 2 صبح" صاحب Isadore ترنر دوم گفت: شنبه شب.

ترنر در مورد آموخته حاکم هنگامی که اخبار تریبون او را به نام و هنگامی که او به تایید او نمی خواهد ناراحت اجرای قانون او باز برای کسب و کار بیش از حد. ترنر که ارائه شده است منظقه سفارشات گفت: او قصد دارد به طور کامل عملیاتی پنج شنبه شروع و در ساعت 10 صبح

"همه را," او گفت:. "دوستان خود را."

Gronk's owner, Mike Mohr, pulls down the curbside pickup message in the rain outside of the bar and grill in Superior Wednesday evening, May 13. “I’ve got to let people know we’re open,” Mohr said of the new message that was going up on the sign. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

Gronk صاحب مایک مور, نیش ترمزی میزند پایین منظقه وانت پیام در خارج از نوار و جلو پنجره در برتر شب دوشنبه, مارس 13. "من به مردم اجازه می دانم که ما در حال باز" مور گفت: از پیام جدید است که قرار بود تا در نشانه. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

نه هر بار در برتر بازگشایی بلافاصله شنبه شب. برای Dodgie را East End میخانه صاحب مایک گول زدن آن به سادگی چرا که او فقط آماده نیست.

"همه از این اتفاق آنقدر سریع است که ما نه تنها آماده برای باز کردن (چهار شنبه شب)," او گفت:. "من حتی نمی باید کارکنان در دسترس است."

طفره رفتن گفت: او در حال برنامه ریزی برای دیدار با کارکنان خود را هفته آینده به بحث در مورد اقدامات احتیاطی آنها خواهید بود به نگه داشتن همه امن هنگامی که آنها باز پس از این امن تر-در-خانه سفارش منقضی شده مه 26, اما زمانی که نقل مکان کرد تا به شدت. طفره رفتن گفت: او را به امید باز پنج شنبه.

به مشتریان خود طفره رفتن گفت: "وجود خواهد داشت قوانین و مقررات هنگامی که شما در آمده است تا فقط احترام به همه و ایمن ماندن."

مطمئن شوید که مشتریان و کارکنان امن است همچنین اولویت شماره یک برای پرندگان نوار صاحب کیم مور. او گفت که این نوار را دوباره باز اما نمی توان آن را روز شنبه به عنوان او می خواهد به مطمئن شوید که او می توانید آن را با خیال راحت.

"ما برخی از خاموش-فروش اما کسب و کار است که حلق آویز در با موضوع" مور گفت. "بنابراین ما باز خواهد شد با احتیاط و (پنج شنبه) من بررسی احتیاطی قرار توسط فرماندار, ساخت پوستر و ارسال آنها را جدا کردن صندلی و قرار دادن ضد عفونی کننده دست در همه جا. بنابراین ما باید برخی از کار را به انجام قبل از ما باز است."



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن