پیش بینی آب و هوا امروز به روز رسانی: آی پیش بینی گسترده باران بیش از گجرات گوا وزش باران بیش از بمبئی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 11:59:34 am یک روز پس از بمبئی ثبت دوم آ

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 17 سال 2020 11:59:34 am
weather, weather today, weather in mumbai, tamil nadu weather, maharashtra weather, weather in delhi, weather report today, weather forecast, weather forecast today, gujarat weather, Karnataka weather, weather report today, weather news, weather report today, bihar weather, rajasthan weather, tamil nadu weather یک روز پس از بمبئی ثبت دوم آن-کمترین 24 ساعت پس از بارش 2015 (191.2 mm), آب و هوا اداره گفته است که باران فعالیت است به احتمال زیاد به فروکش در این شهرستان از امروز.

پیش بینی آب و هوا امروز: هند هواشناسی بخش (IMD) جمعه پیش بینی شده نسبتا گسترده باران بیش از گجرات مسکونی و گوا امروز. سنگین و بسیار سنگین می افتد به احتمال زیاد در بخش گجرات از جمله Saurashtra و کوچ بیش از 24 ساعت آینده. پس از آن شدت باران در این مناطق است که به احتمال بسیار زیاد به کاهش از فردا به بعد.

یک روز پس از بمبئی ثبت دوم آن-کمترین 24 ساعت پس از بارش 2015 (191.2 mm), آب و هوا اداره گفته است که باران فعالیت است به احتمال زیاد به فروکش در این شهرستان از امروز. نور به وزش باران پیش بینی شده بیش از بمبئی و مجاور آن حومه — تانه و پلقر — برای چهار روز آینده.

متوسط تا شدید رعد و برق و رعد و برق به احتمال زیاد بیش از Uttarakhand, شمال ساحلی آندرا پرادش کرالا و تامیل نادو در طول 12 ساعت بعد از آی گفت: در آن روزانه آب و هوا بولتن.

Weather Forecast Today: IMD predicts widespread rain over Gujarat, Goa, moderate rain over Mumbai بمبئی: کارگران شهرداری ایستادن روی اب اشباع خیابان به نگه داشتن مسافران دور از منهول در طول باران های موسمی در بخش سیون در بمبئی. (PTI)

در ضمن رعد و برق همراه با بارش باران رخ خواهد داد در بخشهایی از دهلی Faridabad نویدا Ghaziabad و مظفرنگر برای دو ساعت بعد از آی هشدار داد.

سنگین و بسیار سنگین و بارش باران پیش بینی شده است در بخش هایی از شمال شرق و از جمله آروناچال پرادش, هند, مگالایا و آسام بیش از پنج روز آینده. با توجه به تغییر از انتهای شرقی موسمی طریق به سمت کوهپایه های هیمالیا از جولای 19, آب و آژانس هوا نسبتا گسترده با جدا سنگین را بسیار سنگین می افتد بیش از شمال شرقی و شرق هند از روز شنبه به بعد.

با توجه به آب و اداره بخشهاي جدا شده از هیماچال پرادش, Uttarakhand, اوتار پرادش و راجستان نیز تجربه سنگین و بسیار سنگین دوش برای پنج روز آینده.

توفانی آب و هوا با سرعت باد رسیدن به 40-50 kmph است و به احتمال زیاد همراه و خاموش در جنوب گجرات-ماهاراشترا-کارناتاکا-سواحل کرالا. ماهیگیران در این مناطق توصیه شده است برای اقامت کردن آب است.

در 4:55 am امروز زلزله 3.9 رخ داده در 88 کیلومتری شرق کترا در جامو و کشمیر مرکز ملی زلزله شناسی تایید این صبح است.

دیروز بالاترین دمای حداکثر از 44.0° C گزارش شده در فلدی در راجستان در حالی که پایین ترین دمای حداقل 19.4°C ثبت شده در Madhya Pradesh را در خندوا. با توجه به آی هیچ تغییر قابل توجهی در درجه حرارت است به احتمال زیاد بیش از اکثر نقاط کشور طی 3-4 روز آینده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب