کریکت داخلی را فقط اتفاق می افتد زمانی که سفر بی خطر است: Ganguly

هند داخلی فصل تنها شروع به زمانی که آن را بی خطر است برای بازیکنان جوان به سفر در داخل کشور برای خود Ranji جای

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399

هند داخلی فصل تنها شروع به زمانی که آن را بی خطر است برای بازیکنان جوان به سفر در داخل کشور برای خود Ranji جایزه مسابقات BCCI جمهور Sourav Ganguly گفت.

وجود دارد عدم قطعیت با توجه به هند داخلی مسابقات به عنوان IPL خواهد شد اتفاق می افتد در ماه اکتبر که منجر به محدود فصل با توجه به کوروناویروس .

این 2020-21 داخلی فصل را شروع کرده اند با Vijay هزاره در اواخر ماه اوت به دنبال Ranji جایزه Duleep جایزه و سید مشتاق علی جایزه. فصل گذشته Irani جام حذفی لغو شد با توجه به اعلام Lockdown 1.

همچنین بخوانید: بدون تماشاگر هیچ انرژی: Tendulkar

خواسته در مورد کریکت داخلی و میانی کریکت Ganguly گفت: ورزش, Tak,", لازم است, اما آن را فقط اتفاق می افتد پس از coronavirus. هنگامی که آن را بی خطر است و تنها پس از آن به خصوص junior کریکت."

Ganguly استدلال که هند یک کشور بزرگ و تیم های مورد نیاز برای سفر از یک مکان به مکان دیگر برای مسابقات خود را و از این رو کریکت داخلی نمی شود تا همه چیز امن است.

"ما نمی خواهیم به افشای بازیکنان جوان. کشور ما آنقدر بزرگ و ما کریکت داخلی بسیار قوی است که هر کس به سفر و بازی. پس تا این زمان آن است که امن نیست, آن را نمی خواهد اتفاق می افتد," روشن BCCI ،

به طور مشابه وجود دارد مسابقات مختلف برای گروه سنی کریکت.

هند روز پنج شنبه ثبت تک-بعد سنبله از 24,879 COVID-19 موارد به کلی شمارش نصب شده به 7,67,296. مرگ و میر در ایستاده بود 21,129 با 487 جدید مرگ و میر در اتحادیه وزارت بهداشت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن