اقتصاد راه اندازی مجدد برنامه ریزی: برنامه های 2,000 تومان کرور روپیه وام به MSMEs بانک زمین برای صنایع

نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:13:57 am تا وزیر یوگی

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:13:57 am
UP economy, Yogi Adityanath, UP MSME, Up small scale industries, Centre fund to Up, Indian express تا وزیر یوگی Adityanath.

به عنوان مرکز اعلام کرد Rs 3 لاخ کرور تضمین اعتبار به راه اندازی مجدد میکرو صنایع کوچک و متوسط (MSME) در اوتار پرادش دولت در روز چهارشنبه گفت: این امر پرداخت وام به ارزش تومان از 1600 تا 2000 کرور به حدود 36,000 کارآفرینان متعلق به MSME بخش در دولت از طریق 'وام میله' روز پنج شنبه.

اوتار پرادش یکی از بزرگترین تعداد MSME واحد — حدود 90 لاخ — در این کشور و دولت ادعا می کند که بیش از سه کرور مردم درگیر در این بخش است. دولت نیز انتظار دارد که به یکی از بزرگترین ذینفع از MSME بسته بندی اعلام شده توسط مرکز.

"در حال حاضر اوتار پرادش بیشترین تعداد MSME واحد در کشور است. ما در حال شروع طرح های مانند 'یک منطقه یک محصول' را به این بخش است اما این آمار به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. در حالی که ما از نخست وزیر نارندرا مودی برای تقویت این بخش ما برنامه ریزی برای خرج کردن در مورد Rs از 1600 تا 2000 کرور وام به حدود 36,000 فردا" وزیر یوگی Adityanath روز چهارشنبه گفت:.

در حالی که دستورالعمل نیز داده شده است به مقامات برای ایجاد یک برنامه کاری برای آماده سازی زمین بانک برای راه اندازی صنایع در دولت مقامات نیز خواسته شده است برای درمان مهاجر کارگران با احترام پس از گزارش از حوادث جایی که برخی از مسئولان دیده می شد بدرفتار با کارگران است.

"رئیس جمهوری دستور داده است که یک بانک زمین آماده می تواند در کشور ما به عنوان مقدار زیادی از زمین در قالب دولت زمین است که دروغ گفتن و خالی. او دستور داد که چنین زمین باید مشخص شود که آیا آن است که با درآمد حاصل از آبیاری یا وزارت صنعت و در دسترس ساخته شده برای کسانی که علاقه به راه اندازی صنایع گفت:" اضافی دبیر کل Awanish کومار Awasthi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب