شالکه می رود 12 بازی بدون پیروزی

شالکه 04 به ثمر رساند تنها برای دومین بار در پنج بوندسلیگا بازی برای نجات 1-1 قرعه کشی در یونیون برلین در روز

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

شالکه 04 به ثمر رساند تنها برای دومین بار در پنج بوندسلیگا بازی برای نجات 1-1 قرعه کشی در یونیون برلین در روز یکشنبه اما در برابر یک باشگاه رکورد با رفتن 12 متوالی لیگ بازی بدون برنده است. The Royal Blues که در حال حاضر موفق به پیروزی پس از ژانویه 17 ماند و در مکان 10 در 38 امتیاز. اتحادیه صعود تا 13 در 32.

میزبان خاموش کردم برای یک شروع قوی و حک شده بود از سه شانس خوبی قبل از رابرت Andrich فرستاده شد روشن توسط آنتونی Ujah در 11 دقیقه به ضرب و شتم دروازه بان الکساندر Nuebel.

اتحادیه هنوز هم تا به حال شالکه در backfoot زمانی که بازدید کنندگان تساوی با تشکر از پایین رانندگی از اورتون در-وام full-back جونجوئه کنی.

نتایج: Werder Bremen 0 دست به ولفسبورگ 1 (Weghorst 82); یونیون برلین 1 (Andrich 11) درو با شالکه 1 (Kenny 28).

شنبه: بوروسیا دورتموند 1 (می توانید 57) bt هرتا برلین 0.

نامه از سردبیر


خواننده عزیز

ما شده اند نگه داشتن شما تا تاریخ را با اطلاعات در مورد تحولات در هند و جهان است که باید تحمل در سلامتی و تندرستی ما زندگی و معیشت در طول این زمان دشوار است. برای فعال کردن انتشار گسترده ای از اخبار است که در منافع عمومی ما افزایش تعداد مقالات است که می تواند به عنوان خوانده شده رایگان و تمدید دوره آزمایشی رایگان. ما باید یک درخواست برای کسانی که استطاعت به اشتراک: لطفا انجام دهید. همانطور که ما در مبارزه با دروغ و اطلاعات غلط و نگه داشتن apace با اتفاقات ما نیاز به ارتکاب بیشتر منابع به جمع آوری اخبار عملیات. ما وعده به ارائه کیفیت روزنامه نگاری است که باقی می ماند به دور از منافع سیاسی و تبلیغاتی.

پشتیبانی از کیفیت روزنامه نگاری


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب