2021 استرالیا باز: جمعیت کوچکتر بازیکن زیستی-امنیتی برنامه ریزی شده

Australian Open سازمان را حل و فصل در یک برنامه میزبان 2021 مسابقات کامل با bio-امنیت و کمتر تماشاگر.تنیس, است

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399

Australian Open سازمان را حل و فصل در یک برنامه میزبان 2021 مسابقات کامل با bio-امنیت و کمتر تماشاگر.

تنیس, استرالیا, مدیر اجرایی کریگ Tiley دنبال خواهد شد در حال اجرا از هر دو ایالات متحده باز و با تاخیر باز فرانسوی برای کمک به طرح احتمالات برای اولین گرند اسلم مسابقات 2021.

Tiley می گوید: این مسابقات در حال حاضر تصمیم در مورد چگونگی رویداد را شکل خواهد داد در ماه ژانویه کاهش می یابد صندلی با توجه به اجتماعی فاصله بازیکنان در امن زیستی-امنیت حباب و احتمال هیچ تماشاگران خارج از کشور.

سازمان بهداشت جهانی نیست اعلام کروناویروس یک بیماری همه گیر تا مارس 12, حدود شش هفته پس از نواک جوکوویچ و صوفیه Kenin برداشته مربوطه مردان و زنان مجرد جایزه قبل از ظرفیت جمعیت از 15000 نفر در میله حوضچه عرصه است.

اگر زمان برنامه ریزی همچنان وجود دارد خواهید بود تنها نیمی که بسیاری از تماشاگران در ملبورن پارک اصلی نشان می دهد دادگاه در سال 2021 و هر بازیکنان خارج از کشور که به عنوان برنده خواهد شد که صرف برخی از زمان در قرنطینه در هنگام ورود خود را در استرالیا آزمایش شده برای COVID-19 اقامت در یکی از رسمی زیستی امن هتل ها و مسابقات و سفر به مسابقات سایت مهر و موم شده در حمل و نقل.

"ما ساخته شده است که تصمیم گیری در این هفته با این سناریو از تعدادی از گزینه های" Tiley گفت: آسوشیتد پرس در یک مصاحبه تلفنی در روز شنبه.

"ما نمی خواهد آمار تعداد ما در سال گذشته یک رکورد 821,000 از طریق دروازه. طرفداران ما خواهد بود از ملبورن و ویکتوریا دولت ایالتی و همچنین به عنوان به طور بالقوه جدید زلاند اگر آنها بالابر مرز محدودیت. اما 15% ما دریافت از خارج از کشور به احتمال زیاد نمی تواند در اینجا."

همه گیر مجبور به لغو ویمبلدون و به تعویق افتادن باز فرانسوی به سپتامبر. 27 اکتبر. 11. ایالات متحده باز برای مجموعه Aug. 31 سپتامبر. 13.

"آنها هر دو کاوش اجباری, تست سطوح مختلف از قرنطینه و محدود entourages," Tiley گفت.

"البته ما به دنبال در تمام این گزینه ها و بیشتر به عنوان بخشی از برنامه ریزی سناریو."

ملبورن مستند

Tiley که گفت: تنیس استرالیا تا به حال به کاهش حدود 6 درصد آن وقت مسابقات کارکنان از 450 است در تلاش برای گرفتن برخی از مثبت از زمان مستند در ملبورن به دلیل جدی سنبله در COVID-19 بیش از گذشته چندین ماه در ویکتوریا دولت است.

شهر و همسایه شایر در وسط شش هفته مستند, که می تواند تمدید شود و با پوشیدن ماسک در حالی که در خارج از منزل الزامی است. روز شنبه, مقامات بهداشتی در ویکتوریا خود را اعلام کرد 21 روز متوالی از سه رقمی عفونت و پنج مرگ و میر بیشتر.

"هیچ سوال وجود دارد با زمان مستند در ملبورن به عنوان ایده آل نیست برای مردم امروز اما مثبت برای آینده" Tiley گفت.

"اگر ما در بالای عفونت نرخ همه ما آموخته اند که برخی از درس های خوب."

Tiley انتظار از 2500 نفر از جمله بازیکنان و حمایت از کارکنان برای سال آینده را در استرالیا آغاز می شود که در Jan. 18. او امید آنها نیز به برخی از درس های آموخته از تجربیات خود در مرغزار فلاشینگ و Roland Garros در چند ماه آینده.

"اگر شرایط بهبود و ایالات متحده باز و باز به خوبی می رود و آنها را مثبت و رویدادهای آن را به ساخت اعتماد به نفس بازیکنان و کمک به ما در اینجا در ملبورن در سال آینده," او گفت:.

Tiley است نگه داشتن در هفتگی تماس با بازیکنان استرالیا از طریق کنفرانس تلفنی و گفت: برنامه های خود را برای رقابت در نیویورک یا پاریس بدیهی است که یک تصمیم شخصی است."

"هر آنچه آنها تصمیم ما حمایت از آنها" Tiley گفت.

"من می دانم که هر کس می خواهد به بازی در ایالات متحده باز و باز و آنها مصمم هستند که مایل به انجام این کار است."

"اما آنها نیز باید برای دریافت معافیت به ترک استرالیا در نظر بگیرید ممکن است 14 روز در قرنطینه دوره زمانی که آنها می آیند و چگونه است که خود را تحت تاثیر قرار آموزش برنامه. آیا آنها مجاز به رفتن از نیویورک به پاریس به راحتی ؟ برخی نگران تر از دیگران است. اما از همه چیز من دیده ام در ایالات متحده باز و بزرگ انجام داده مربوط زیستی-امنیت و تست پروتکل."

به مسائل مشکل تر برای بازیکنان استرالیا کشور اصلی شرکت هواپیمایی کوانتاس است لغو همه پروازهای بین المللی تا پایان ماه اکتبر.

Tiley معتقد است که آنها خوش شانس بودند در ملبورن به بازی باز استرالیایی قبل از بدترین coronavirus shutdown در مجموعه. اما در این سال مسابقات نبود و بدون آن مسائل شدید در نزدیکی bushfires خسارات ناشی از تاخیر در مرحله مقدماتی مسابقات و تحت تاثیر کیفیت هوا.

"ما یک تیم مدیریت بحران راه اندازی برای bushfires," Tiley گفت. "کمی ما می دانیم که دو ماه بعد از ما می خواهد که برای coronavirus."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن