شرق سالمندان دبیرستان فشار برای بیش از یک مجازی فارغ التحصیلی

برای برخی از شرق دانش آموزان دبیرستانی این کافی نیست. شرق ارشد مردیت هیل هفته گذشته آغاز شده دادخواست در Chang

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399

برای برخی از شرق دانش آموزان دبیرستانی این کافی نیست.

شرق ارشد مردیت هیل هفته گذشته آغاز شده دادخواست در Change.org به یک فرد در مراسم فارغ التحصیلی در زمین فوتبال با اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل. هیل گفت: او شروع به درخواست برای کمک به دوست و همکلاسی هایلی Coda.

هر دو تپه و Coda گفت: آنها نمی دانستند که در شخص فارغ التحصیلی حتی خارج ممنوع شد قبل از شروع این طومار که تا به حال 108 امضا از سه شنبه. بنابراین Coda و دیگر شرق سالمندان در حال پرسیدن این منطقه به حداقل اجازه می دهد تا یک "ماشین رژه" جشن در امتداد جاده لندن.

"من واقعا سپاسگزار برای همه است که تا کنون انجام شده با آنچه که آنها در حال برنامه ریزی" Coda گفت. "من فقط واقعا فکر می کنم آنها می دانند چقدر سخت است برای ما به دیدن یکدیگر یکی از آخرین زمان برای خداحافظی و گرفتن که بسته شدن."

Jori Davis and her son DeKarri have been working to convince Duluth Public Schools to hold a car parade for graduating Denfeld and East seniors. (Tyler Schank / tschank@duluthnews.com)

Jori دیویس و پسرش DeKarri کار کرده اند برای متقاعد کردن دلوت مدارس دولتی برای برگزاری رژه ماشین برای فارغ التحصیلی Denfeld و شرق سالمندان است. (تایلر Schank / tschank@duluthnews.com)

Jori دیویس که پسر DeKarri دیویس ارشد در شرق کمک می کند با رژه که اجازه می دهد هر دانش آموز و/یا خانواده خود را به وسیله نقلیه خود را. او اذعان کرد که برخی از خانواده ها لازم نیست که دسترسی به وسیله نقلیه و پیشنهاد کرد که اتوبوس می تواند مورد استفاده برای خدمت به دانش آموزان است که دسترسی به یک وسیله نقلیه است.

"من درک می کنم که آن را نمی ممکن است ایده آل برای هر دانش آموز و من در تلاش نیست که بی ادب, اما من فکر می کنم اکثر دانش آموزان می تواند انجام این کار آنها خواهد بود قادر به حداقل چیزی," دیویس گفت: در مورد امکان رژه ماشین.

اما مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش هدایت نمی کند در نظر گرفتن جایگزین مانند استفاده از اتوبوس به تشکیل امن اجتماعی فاصله.

شرق ارشد نیکول Becks گفت که او نیز سپاسگزار برای کار معلمان و کارکنان قرار داده اند به مجازی فارغ التحصیلی اما او معتقد است که زمان تنظیم بیشتر برای پدر و مادر.

"هیچ کس به نظر می رسد به جلو به روز فارغ التحصیلی که بر روی صفحه نمایش کامپیوتر و نه با تمام دوستان خود را," او گفت:.

Becks نیست تنها دانشجویی که معتقد مجازی فارغ التحصیلی فقط برای پدر و مادر.

"من می خواهم این ایده از رژه چرا که این امر می تواند بیشتر در مورد دانش آموزان از پدر و مادر" شرق ارشد Derek Daniels گفت.

شرق ارشد Corbyn Goodermote گفت که او و دوستان او فقط می خواهم به بخشی از حداقل یک فرد در رویداد حتی اگر این بدان معناست که آنها در جدا کردن اتومبیل.

"ما فقط می خواهم برای نشان دادن جامعه چگونه افتخار ما هستند از آنچه که ما تا کنون انجام داده ایم," او گفت:.

در این هفته و بعد Denfeld و شرق سالمندان را امضا کرده اند تا برای پنج دقیقه اسلات به راه رفتن در سراسر مدارس' مراحل خود را با خانواده در حال حاضر برای گرفتن یک عکس. Denfeld دارای 225 سالمندان فارغ التحصیلی و شرق 343.

WDSE-WRPT ثبت خواهد شد دانش آموزان راه رفتن در سراسر مرحله برای ایجاد یک فارغ التحصیلی تصویری که پخش خواهد شد در آینده. Denfeld دانش آموزان را نیز گرفته شود سنتی برج ساعت تور.

Denfeld ارشد جک مک کورمیک که خدمت در مدرسه Exec هیئت مدیره گفت: زمانی که Denfeld سالمندان شنیده در مورد مجازی فارغ التحصیلی بسیاری از ناراحت شدند اما آنها را پذیرفته اند و درک فعلی جایگزین.

"در Denfeld راه رفتن در سراسر مرحله و بازدید از برج ساعت در حال بخش های کلیدی از فارغ التحصیلی و من فکر می کنم من صحبت می کنند به نمایندگی از بسیاری از Denfeld سالمندان وقتی که من می گویند ما قدردانی از تلاش های منطقه و Denfeld کارکنان را ساخته اند برای ما به یاد ماندنی فارغ التحصیلی," او گفت:.

Denfeld ارشد Katelyn Mayne که همچنین خدمت در Exec هیئت مدیره گفت: بسیاری از والدین به خصوص ناراحتی های تصمیم گیری.

"من رها هستم که ما حتی با داشتن هر نوع مراسم زیرا من می دانم که برخی از دیگر سالمندان است که حتی نمی توانید به رفتن به دبیرستان خود را دوباره."

دلوت هیئت مدیره مدرسه صندلی جیل Lofald گفت: منطقه است پس دولت هدایت می کند و باور یک ماشین رژه می تواند بهترین گزینه در این زمان به خصوص با توجه به اندازه بزرگ از دو ارشد کلاس.

"من امیدوار هستم که یک بار کلاس 2020 می بیند قابل توجهی کار و مراقبت و عشق که رفت گر چه هنر خود را جشن است که دانش آموزان ما می دانیم که آنها فکر و وجود دارد مقدار زیادی از برنامه ریزی مراقبت" Lofald گفت.

این داستان در اصل mispresented قول Jori دیویس. آن را به روز شده در 10:44 بعد از ظهر, مارس 12. اخبار تریبون تاسف خطا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن