کرالا استخدام چهار خصوصی پیش بینی آب و هوا

پونا | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 2:03:28 am بارش باران های سنگین است به احتمال زیاد به رخ می دهد د

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
پونا | منتشر شده: مارس 17 سال 2020 2:03:28 am
weather, weather today, today weather, monsoon news today, temperature, temperature today, weather report, weather warning, weather report today, weather forecast, tempertaure today, monsoon, monsoon today, weather forecast today, weather forecast report, weather forecast today in delhi, delhi weather, noida weather بارش باران های سنگین است به احتمال زیاد به رخ می دهد در مناطق جدا شده در کرالا است. (فایل)

کرالا دولت شنبه استخدام چهار خصوصی پیش بینی آب و هوا برای یک سال و گفت: این امر با استفاده از خدمات آب و هوا و هشدارهای صادر شده توسط هند اداره هواشناسی (IMD) تنها برای "مقایسه" پیش از صدور هشدار.

در تحریم سفارش صادر شده توسط دولت کرالا مدیریت بحران سازمان آب و خدمات بوده است به دنبال از Skymet, IBM, آب و هوا, شرکت, شبکه های زمین و باد می وزد. این شرکت اعطا شده است اجازه دسترسی به منبع مناسب آب و هوا پیش بینی و ابزار نظارت بر یک خلبان اساس در ابتدا برای بهبود "افراطی هشدار" در کرالا است.

10 درصد بودجه از دولت در امداد رسانی صندوق (SDRF) شده است اختصاص داده شده نسبت به خرید خدمات از این سازمان های خصوصی. کرالا دولت بارها انتقادی از آی سرزنش دومی برای صدور به موقع هشدار آب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن