هفت هندی داروسازی بازیکنان مسابقه به توسعه COVID-19 واکسن

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 3:51:22 pm این واکسن را برای هند و متوسط و کم درآمد

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 3:51:22 pm
coronavirus India cases, India coronavirus cases, coronavirus vaccine, covid vaccine, covid vaccine updates, remdesivir, hydroxychloroquine, India news, Indian Express این واکسن را برای هند و متوسط و کم درآمد کشور در سراسر جهان (GAVI کشور) او اضافه شده است. (فایل)

حداقل هفت شرکت های داروسازی هند در حال کار برای توسعه یک واکسن علیه coronavirus به آنها ملحق جهانی در تلاش برای پیدا کردن یک پیشگیرانه برای بررسی گسترش این ویروس مرگبار است که در حال حاضر آلوده بیش از 14 میلیون نفر در سطح جهان است.

بهارات بیوتکنولوژی سرم موسسه Zydus Cadila, نوش دارو Biotec, Indian Immunologicals Mynvax و بیولوژیکی E در میان داخلی داروسازی شرکت های مشغول به کار در coronavirus واکسن در هند.

واکسن به طور معمول نیاز به سال ها آزمایش و زمان اضافی برای تولید در مقیاس اما دانشمندان امیدوارند به منظور توسعه یک coronavirus واکسن در ماه به دلیل بیماری همه گیر.

بهارات زیست فناوری دریافت کرده است موافقت برای انجام فاز I و II کارآزمایی بالینی برای آن واکسن نامزد Covaxin که توسعه داده شده است و تولید در این شرکت تسهیلات در حیدرآباد. آن هفته گذشته آغاز شده انسان آزمایش های بالینی.

پیشرو واکسن عمده سرم موسسه هند گفته است که امیدوار است به منظور توسعه یک COVID-19 واکسن تا پایان سال.

"در حال حاضر ما در حال کار بر روی AstraZeneca آکسفورد واکسن است که تحت فاز سوم کارآزمایی بالینی. علاوه بر این ما نیز شروع به آزمایش های انسانی در هند در ماه اوت سال 2020 است. بر اساس وضعیت فعلی و به روز رسانی های اخیر در مطالعات بالینی ما امیدواریم که AstraZeneca آکسفورد واکسن در دسترس خواهد بود در اواخر این سال" سرم موسسه هند مدیر عامل اژدر helen clark گفت PTI.

این شرکت همچنین در حال توسعه یک واکسن زنده با ما مبتنی بر زیست فناوری شرکت Codagenix است که تحت pre-بالینی او اضافه شده است.

"جدا از AstraZeneca آکسفورد واکسن و Codagenix ما در ارتباط با موسسات متعدد در سراسر جهان به عنوان شرکای تجاری تولیدی برای واکسن نامزدها که در حال توسعه هستند. این خدمات عبارتند از اتریش Themis همراه با دو نفر دیگر" helen clark گفت.

در همکاری با AstraZeneca, helen clark گفت: "سرم موسسه از هند وارد ساخت و با همکاری AstraZeneca به تولید و عرضه 1 میلیارد دوز از COVID-19 واکسن در حال توسعه توسط دانشگاه آکسفورد."

این واکسن را برای هند و متوسط و کم درآمد کشور در سراسر جهان (GAVI کشور) او اضافه شده است.

داروسازی عمده Zydus Cadila گفته است که به دنبال آن است برای تکمیل آزمایش های بالینی از آن COVID-19 واکسن نامزد ZyCoV-D در هفت ماه.

این شرکت هفته گذشته آغاز آزمایشات بالینی آن COVID-19 کانديد واکسن با اولین انسان دوز.

با توجه به نتایج مطالعه و اگر داده است تشویق و واکسن موثر باشد یافت می شود در طول محاکمات آن می تواند در مجموع از هفت ماه برای محاکمه به پایان خواهد رسید و برای واکسن راه اندازی می شود, Zydus Cadila رئیس Pankaj R پاتل در بیانیه ای گفت.

حیدرآباد بر اساس بهارات زیست فناوری در هفته گذشته آغاز شده آزمایش های انسانی آن واکسن Covaxin در روتک را بعد از فارغ التحصیل موسسه علوم پزشکی.

فاز I و II آزمایشات بالینی واکسن برای SARS-CoV-2 توسط بهارات زیست فناوری تایید شده اند با مواد مخدر پس از تنظیم pre-مطالعات بالینی نشان ایمنی و پاسخ ایمنی.

شرکت توسعه واکسن با همکاری شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) و موسسه ملی ویروس شناسی (NIV).

نوش دارو Biotec در ماه ژوئن گفت که آن را به راه اندازی یک سرمایه گذاری مشترک شرکت در ایرلند با ما-بر اساس Refana شرکت به منظور توسعه یک واکسن برای COVID-19.

این شرکت در همکاری با Refana با هدف تولید بیش از 500 میلیون دوز از COVID-19 نامزد واکسن با بیش از 40 میلیون دوز انتظار می رود در دسترس برای تحویل در اوایل سال آینده نوش دارو Biotec گفته بود.

Indian Immunologicals یک شرکت تابعه از لبنیات ملی توسعه مدیره (NDDB) دارای جوهر توافق با استرالیا گریفیث دانشگاه به منظور توسعه یک واکسن برای کوروناویروس.

دیگران مانند Mynvax و بیولوژیکی E نیز تلاش برای توسعه واکسن برای COVID-19.

واکسن به طور معمول ارائه سیستم ایمنی بدن با ضرر نسخه از یک ژن: بخشی از سطح یک باکتری یا ویروس است که سیستم ایمنی بدن را به رسمیت می شناسد به عنوان خارجی است. یک واکسن نیز ممکن است ارائه یک غیر فعال نسخه از سم سم تولید شده توسط باکتری به طوری که بدن می تواند با تدبیر و دفاع در برابر آن است. آنها باید به دنبال بالاتر استانداردهای ایمنی نسبت به سایر مواد مخدر هستند زیرا با توجه به میلیون ها نفر از افراد سالم است.

واکسن تست چهار مرحله فرآیند — قبل از تست بالینی بر روی حیوانات فاز تست بالینی در یک گروه کوچک از مردم برای تعیین ایمنی آن و به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پاسخ ایمنی آن باعث فاز دوم آزمایشات در حال گسترش ایمنی محاکمه و فاز سوم تست های انجام شده توسط اداره آن را به هزاران نفر از مردم برای تایید اثر بخشی آن.

در سطح جهانی, سازمان جهانی بهداشت (WHO) است ردیابی حدود 140 داوطلبان واکسن که حدود دو دوجین در مراحل مختلف انسان آزمایش های بالینی.

شرکت چینی Sinovac تراریخته است که در حال حرکت به فاز سوم دادگاه در برزیل در حالی که دانشگاه آکسفورد/AstraZeneca در ترکیب فاز دوم/سوم دادگاه در بریتانیا و اخیرا رفته به فاز سوم محاکمات در آفریقای جنوبی و برزیل است.

ما بر اساس مدرن انتظار برای شروع فاز سوم آزمایش های خود را کانديد واکسن این ماه است.

در میان دیگر بازیکنان برجسته آلمانی شرکت BioNTech است همکاری با عمده داروسازی فایزر به توسعه یک واکسن برای COVID-19.

این شرکت دریافت آهنگ تعیین سریع از سازمان غذا و داروی آمریکا (USFDA) برای دو تحقیقاتی واکسن نامزدها در حال توسعه برای کمک به محافظت در برابر SARS-CoV-2.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب