IPL GC دستور کار: تمرکز بر دستورالعملهای عملیاتی استاندارد, پخش تقاضای نگه داشتن درهم تغییر در ذهن

هشت IPL franchises مشتاقانه منتظر روش عملیاتی استاندارد (SOP) از BCCI برای مبارزه با COVID-19 تهدید و این مجم

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

هشت IPL franchises مشتاقانه منتظر روش عملیاتی استاندارد (SOP) از BCCI برای مبارزه با COVID-19 تهدید و این مجموعه به یک موضوع بحث که این رویداد حاکم بر شورای ملاقات در چند روز زمان.

با به تعویق افتادن ICC T20 World Cup, BCCI در حال برنامه ریزی به شدت به یک لیگ در امارات متحده عربی ارائه شده دولت مرکزی سبز-چراغ درخواست خود را برای تغییر با توجه به افزایش موارد COVID-19.

"وجود خواهد داشت سه نکات اصلی در دستور کار است و در درجه اول مورد بحث به عنوان و هنگامی که GC ملاقات" ارشد BCCI گفت: با توجه به PTI در شرایط گمنامی.

نقاط اصلی به شرح زیر است:

تغییر درهم خرما سالن مسابقات:

هنگامی که آنها دریافت تاییدیه های لازم از ادارات دولتی این BCCI را به اطلاع بانک مرکزی اروپا (امارات Cricket Board).

"تا آنجا که من می دانم آنها محدود این مسابقات است. ما باید تمام 60 مسابقات در قالب که در آن تیم بازی 14 بازی" یک مقام ارشد یکی از فرانچایز محبوب گفت.

در این مدت از این مسابقات بین 44 تا 48 روز بسته به دو هدر که BCCI allots. در اصل برنامه وجود دارد تنها پنج دو هدر چاک دار در روزهای یکشنبه. اما تحت شرایط کنونی ممکن است چند.

SOP برای تیم های زیستی-حباب, آموزش امکانات:

وجود زمینه های موجود در امارات متحده عربی — دبی بین المللی در ورزشگاه شیخ زاید ورزشگاه (ابوظبی) و شارجه زمین.

آن را آموخته است که BCCI خواهد بود اجاره محوطه ICC آکادمی برای آموزش از تیم های.

ICC آکادمی دارای دو اندازه کامل کریکت زمینه همراه با 38 چمن زمین 6 داخل زمین یک 5700 متر مربع و هوای مطبوع منطقه همراه با فیزیوتراپی و پزشکی مرکز.

"تیم خواهد شد که مستقر در دبی می توانید تمرین در آکادمی ICC با پرداخت هزینه" این مقام ارشد گفت.

تیم های اقامت در ابوظبی (یک و نیم ساعت از دبی) می توانید وجود دارد.

وجود خواهد داشت بیش از حد بسیاری از خالص پرتاب کنندگان مجاز در مورد تیم کافی اضافی بازیکنان در تیم ملی.

در دبی به عنوان در هر زمان سلامت, پروتکل, اگر مردم در حال حمل یک منفی COVID-19 گزارش آزمون وجود خواهد داشت هر گونه نیاز به قرنطینه اما اگر آنها نمی, آنها را مجبور به انجام یک آزمایش.

نیز وجود دارد DXB برنامه (شبیه به Arogya Setu) در هند است که بازیکنان و مقامات نیاز به دانلود.

در حالی که آن را ممکن است برای ایجاد یک بیوگرافی حباب است که در انگلستان ایجاد شده برای بازدید از غرب هند تیم ساخت هتل هیلتون گروه) بخشی از ورزشگاه محل در ساوتهمپتون و اولدترافورد اقدامات خواهد بود سخت است.

"هتل ها که در آن ما کتاب اتاق طبقه خواهد شد که اعضای تیم ما خواهد بود یک بررسی مناطق که انجام خواهد شد در مشاوره با هتل مقامات" حق رای دادن مقام آگاه است.

اگر پروازهای تجاری مجاز بیشتر از این فرانچایز خواهد بود پرواز را از هفته چهارم از ماه اوت به عنوان آنها به اتفاق آرا از یک ماه است در اردوی قبل از مسابقات شروع می شود نورد.

مسائل با پخش

وجود خواهد داشت و مذاکرات در این مدت از این مسابقات است که در خیمه رویداد در ورزش ستاره' زن سبک و جلف با توجه به آنها پرداخت می شود ₹16,347 کرور برای معامله.

بحث انتظار می رود در زمان شب مسابقات — که آیا آنها باید برگزار شود که در حد معمول 8 ساعت IST (6.30 pm دبی وقت) و یا پیشرفته با نیم ساعت.

در مورد این مسابقات شروع می شود و بین ماه های سپتامبر 26 و 29 و می رود تا 14 نوامبر (دیوالی) دو هدر ممکن است تجاوز به بیش از هفت خواهد شد که خبر خوبی برای پخش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن