دیدگاه ما: دستور ماسک در حال حاضر پورت دوقلو, دولت

متاسفانه Duluth, برتر, ایالت مینه سوتا و مکان های دیگر در گوشه ای از جهان آهسته بوده است به آغوش چه به وضوح نی

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399

متاسفانه Duluth, برتر, ایالت مینه سوتا و مکان های دیگر در گوشه ای از جهان آهسته بوده است به آغوش چه به وضوح نیاز به توان مورد نیاز برای کمک به شکست مرگبار بیماری همه گیر. شواهد صدا است. کارشناسان بهداشت' هدایت روشن است.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه پارچه پوشش صورت عمومی برای همه آمریکایی ها بیش از سن 2. تعداد فزاینده ای از شهرها — از جمله در سراسر مینه سوتا در منکیتو, Winona روچستر و جاهای دیگر — و حداقل 23 متحده در حال حاضر توجه است که توصیه های الزامی ماسک. و دلیل خوب: COVID-19 موارد در حال افزایش در اواسط تابستان در بیش از 40 متحده است. این پوشش به طور موثر جلوگیری از قطرات تنفسی از گذشت کسی آلوده — و که ممکن است حتی آن را می دانم یا علائم — به کسی در این نزدیکی هست.

دوقلو بنادر و ایالت مینه سوتا, شروع, شنبه, می توانید پیوستن به موج عاقلانه ساخت ماسک اجباری در فضاهای عمومی. این دلوت شورای شهر برنامه ریزی شده است به نظر فرمان اضطراری روز شنبه بلافاصله پس از شروع نیاز به پوشش صورت در مکان های سرپوشیده. برتر شهردار جیم پین گفت: در برتر تلگراف امروز که خود را در شهرستان "را به احتمال زیاد به دنبال" با یک دستور شبیه به یکی از گذشت این ماه در روچستر. و فشار در مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz برای یک ایالت ماسک دستور نصب است از جمله نوشته شده است درخواست از St. Louis County کمیسر پاتریک بویل شنبه طی چه تا تبدیل به یک رکورد بالا در هفته برای موارد جدید در St. Louis County است. Walz, encouragingly گفته است که ایالت عمل "بر روی میز است."

"این خنده دار نوع, نیست, چگونه, چیزی بسیار ابتدایی می تواند بسیار غیر قابل انکار و مهم" دکتر پریور رئیس جمهور Essentia را در بازار شرق گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد و عملا در دولوت این ماه است. "با پوشیدن ماسک, شما در حال ساخت یک بیانیه سیاسی. شما در حال ساخت یک بیانیه است که می گوید: "من در مورد مراقبت از دیگران است.' چون این واقعا چیزی است که ماسک را; آنها محافظت از مردم در اطراف شما. و اگر همه ما انجام بخشی از ما با پوشیدن ماسک با تمرین های اجتماعی فاصله هر زمان ممکن است (و) با شستن دست ما ما می تواند به شدت کاهش خطر COVID-19. ...

"ماسک ایجاد تفاوت" پریر گفت. "شواهد انکار ناپذیر است."

به نظر فقط یک زن و شوهر از قطعات که شواهد. امور بهداشت و درمان گزارش شده در ژوئن 16 که COVID-19 نرخ رشد در ایالات متحده آهسته زیر ماسک مقرر در 15 ایالت و منطقه کلمبیا. محققان در کشورهای مشترک المنافع ویرجینیا دانشگاه مورد بررسی قرار 198 کشور و گزارش 15 ژوئن که کسانی که با "هنجارهای فرهنگی یا سیاست های دولت مطلوب ماسک پوشیده بود و کاهش نرخ مرگ و میر." و دانشگاه کلمبیا اپیدمیولوژی جفری شمن گفت: در ژوئن 13 واشنگتن پست گزارش داده است که کشورهایی مانند کره جنوبی و تایوان و ویتنام که تا به حال نرخ بالای چهره-استفاده از ماسک در اوایل بیماری همه گیر "تا به حال موفقیت بهتر له ویروس و نگه داشتن اقتصاد خود را رفتن است."

در ضمن دانشگاه واشنگتن در مطالعه مشخص شد 95% ماسک انطباق می تواند منجر به کاهش 50 ٪ در انتقال و مجله علمی مطالعه گفت: پوشش صورت می تواند "از بین بردن" coronavirus دکتر پریور گزارش شده است.

"اگر شما را نمی دهد این ویروس یک راه برای انتقال خود به یک انسان دیگر آن را" پریر اتمام حجت.

"هزینه در اینجا کم است و سود بزرگ است برای همه به پوشیدن ماسک" اضافه شده سنت لوک عفونی-بیماری پزشک دکتر Andrew Thompson. "ما می خواهیم برای باز بماند. کسب و کار می خواهید برای باز بماند." ماسک-پوشیدن و شستن دست و اجتماعی-فاصله شناسایی شده اند به عنوان کلید برای حفاظت از سلامت و unshackling اقتصاد است.

استدلال در برابر پوشش صورت است که نیاز به آنها را یک تخلف در آزادی اکو استدلال شنیده چندین سال پیش زمانی که سیگار کشیدن در اماکن عمومی بود که مورد بحث بود و پس از آن ممنوع است. هدف این پس از آن بود توقف سرطان زا نیکوتین از طریق دود سیگار. هدف در حال حاضر توقف COVID-19-باعث میکروب ها از در حال گسترش در قطرات تنفسی. تفاوت در این است که ماسک مقرر به پایان خواهد رسید زمانی که این بهداشت و درمان اضطراری به پایان می رسد.

Encouragingly وجود دارد به نظر می رسد حمایت در دولوت برای اورژانس فرمان شورای شهر برنامه ریزی شده است را تا دوشنبه. بیشتر در مرکز شهر شورای بررسی کسب و کار خود عضویت در بر داشت و 73 درصد به نفع. یک دلوت منطقه اتاق بازرگانی نظرسنجی از بیش از 5 ، 000 کسب و کار اعضا و ساکنان یافت 67 درصد در حمایت میان رهبران کسب و کار و 66 درصد در حمایت از جامعه گسترده است. هر دو نتایج منتشر شد جمعه.

مینه سوتا در یک مکان غیر معمول در اینجا. لاک پشت نقب زن دولت بلند شده است و یک رهبر ملی در بهداشت عمومی. اما این بار نه. حتی اگر ما در حال بازی گرفتن اما رهبران شهر در دولوت و برتر و رهبران دولت در St. Paul آن را مدیون همه ما و ما بهداشت ادامه داد: نیاز به عنوان به زودی به عنوان جمعه که پارچه پوشش صورت توان در داخل مکان های که در آن مکان جمع آوری.

این سیاسی نیست; آن را عملی. و نباید آن را به عنوان یک بار, اما به عنوان یک عمل محبت نسبت به دیگران است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب