جان مایرز ستون: عکس های قدیمی بزنید, خاطرات, افزایش سوال

اما من نیز در مناسبت گرفتن عکس از همه چیز به طور کامل از آبی است. به تازگی دو جمله عکس ها به پایان رسید تا در

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

اما من نیز در مناسبت گرفتن عکس از همه چیز به طور کامل از آبی است. به تازگی دو جمله عکس ها به پایان رسید تا در صندوق ورودی ایمیل من که حس کنجکاوی من piqued است. شاید مال شما بیش از حد. شانس هر دو عکس گرفته شد در مورد همان زمان حدود 55 سال پیش هر دو همراه مینه سوتا در ساحل شمالی دریاچه سوپریور.

برای اولین بار بود که ظاهرا توسط یک دلوت هرالد عکاس مدتی قبل از سال 1965 را نشان می دهد و تعداد زیادی از steelhead ماهی قزل آلای رنگین کمان احتمالا مرحله به تخم ریزی در یک جریان اما در یک, عجیب و غریب, تقریبا دقیق شکل گیری به عنوان اگر آن را به نحوی در صحنه. زیرنویس گفت که این عکس گرفته شد در نوک پیکان Brule رودخانه در نزدیکی Hovland.

Do you know where and when this photo was taken? Or what the heck the fish are doing here? The photo was apparently taken on the Arrowhead Brule River on Minnesota's North Shore sometime before 1965. Contributed photo.

آیا می دانید که در آن و زمانی که این عکس گرفته شد? یا چی ماهی انجام می دهند در اینجا ؟ این عکس ظاهرا گرفته شده در نوک پیکان Brule رودخانه در مینه سوتا, North Shore, مدتی قبل از سال 1965. عکس کمک.

من تا به حال هرگز دیده می شود این عکس قبل از ما آن را می دانم در نظر گرفته شد قبل از سال 1965 به خاطر این که زمانی که آن را تجدید چاپ در یک کتاب منتشر شده توسط انجمن جغرافیای ملی با عنوان "جهان شگرف از ماهی." زیرنویس گفت: به سادگی که رفتار اجتماعی به نمایش گذاشته شده توسط ماهی "سپرهای مقامات." عکس نیست ذکر شده در متن کتاب.

The photo showing very strange fish behavior appeared in a story in this 1965 edition of National Geographic Magazine called "The Wondrous World of Fishes." Contributed photo.

عکس نمایش بسیار عجیب و غریب رفتار ماهی به نظر می رسد در یک داستان در این سال 1965 نسخه از مجله نشنال جئوگرافیک به نام "جهان شگرف از ماهی." عکس کمک.

وسلی Fransella از Austin, Texas آمد در سراسر کتاب قدیمی و فرستاده من عکس میخواستم بدونم ماهی قزل آلا هنوز خط که در راه است. من قطعا فکر نمی کنم Wesley, و یا ما را دیده اند عکس های بیشتر به خصوص در این روز که هر کس یک دوربین در دست یا جیب.

من فرستاده عکس به شاون Perich مشتاق, North Shore, ماهیگیر که زندگی در نزدیکی Brule و می داند که این رودخانه در مورد به عنوان به خوبی به عنوان هر کسی. او تا به حال هرگز دیده می شود, عکس قبل و او هرگز دیده می شود هر چیزی مانند پدیده رنگین کمان ماهی قزل آلا پوشش در ردیف. Perich نبود حتی مطمئن شوید که در آن در Brule عکس ممکن است گرفته شده است. اما یکی از دوستان او گفت: ممکن است در یک دره عمیق و باریک در پایین Brule است که پس از فرو ریخت.

آیا می دانید بیشتر در مورد این عکس ؟ اجازه دهید من می دانم. شاید ما می تواند به حل این رمز و راز که در آن عکس گرفته شده بود و چه heck ماهی انجام شد.

دومین عکس من از طریق ایمیل دریافت کرده اخیرا کمتر مرموز اما فقط به عنوان سرگرم کننده است. آن hearkens بازگشت به دوران گذشته از قرمز شطرنجی پشم تی شرت, لباس و سیگار (یا در این مورد یک نکته cigarillo) آویزان کردن از ماهیگیران ،

عکس از یک نمونه نر ماهی گیر فرم دوران پس از ظاهرا موفق تفرج در رودخانه است. او برگزاری دو ماهی قزل آلا. به نظر می رسد مانند یک عکس روی جلد از یک سال 1965, هوای آزاد, مجله زندگی. اما آن نبود.

عکس گرفته شده در هر دو اواخر پاییز سال 1964 و یا اوایل بهار سال 1965 (توجه کنید هیچ برگ درختان) توسط پزشکی کارآموز در چه بود سپس به بیمارستان سنت مری در دولوت. ما می خواهم به می دانم که در عکس — و نه برای هیچ دلیل قانع کننده اما از آنجا که این امر می تواند سرد به دانستن است.

Do you know who this is? The photo was taken by David Kettleson in either spring. 1965, or autumn, 1964, somewhere along Minnesota's North Shore. Contributed photo.

آیا می دانید که این است ؟ عکس گرفته شده توسط دیوید Kettleson در هر بهار. 1965 و یا پاییز سال 1964 در جایی در امتداد سوتا, North Shore. عکس کمک.

عکس از کارن Kettleson از Crosslake, مینه سوتا, که گفت که او در بر داشت آن را به عنوان خانواده انتقال, پیر اسلاید بر روی دی وی دی.

"شوهر من دیوید Kettleson فارغ التحصیل از U M دانشکده پزشکی در مینیاپولیس و سپس خود را در سال کارآموزی در سنت مری در دولوت 1964-1965. او در زمان این عکس زمانی که ما با بهره گیری از منطقه اطراف دلوت" کارن گفت. "من فکر می کنم این یکی از جریانهای فقط شمال شهر شاید ما شکار باقرقره پاییز سال 1964 زمانی که ما بر این ماهیگیر و مطرح او با ماهی خود را برای شوهر من برای گرفتن یک عکس."

این است که یک تقسیم بامبو میله پرواز? من حدس می زنم بهار سال 1965 در اینجا. چه رودخانه ؟

ارسال دانش خود را به jmyers@duluthnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن