ما از دولت ماهاراشترا نه کلید تصمیم سازان: Rahul

نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 5:47:09 am Rahul تا به حال ساخته شد

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 5:47:09 am
Rahul تا به حال ساخته شده مشابه سخنان در لوزان در ماهاراشترا. "متحده که در آن ما در اتحاد ما فشار قرار داده اما از آن است که گفتگو با احزاب دیگر...," او گفت: در 16 ماه مه.(PTI/فایل)

حتی به عنوان ماها Vikas Aghadi دولت در تلاش برای جلوگیری از گسترش Covid-19 در ماهاراشترا ارشد کنگره رهبر راهول گاندی در روز سه شنبه گفت که حزب او بود و نه در حال اجرا دولت و نه یک کلید تصمیم ساز در آن است. اظهارات تنظیم کردن حدس و گمان است که شریک اتحاد کنگره شد و فاصله خود را از وزیر Uddhav Thackeray را از دست داده و وضعیت.

کنگره هشت وزرای کابینه و چهار وزرای دولت در Aghadi دولت است.

Rahul اظهارات نیز در زمانی که BJP است تیز حمله خود را در Thackeray دولت بیش از آن در دست زدن به بحران است. ماهاراشترا در حال حاضر نزدیک به یک سوم از تاج موارد در هند.

بخوانید| هدف از مستند "شکست خورده" راهول گاندی می پرسد دولت در مورد طرح B

منابع در کنگره گفت: وجود اضطراب در حزب بیش از بدتر شدن وضعیت در دولت است. یک بخش از رهبران معتقد است Rahul منعکس شد که فشارهای زمانی که او به دنبال افتراق متحده توسط کنگره و دولت پشتیبانی شده توسط آن است. برخی دیگر مخالف.
در مورد وضعیت در دولت Rahul گفت: در یک AICC کنفرانس مطبوعاتی که ماهاراشترا است که یکی از مهمترین "متصل متحده" در هند و در تلاش است به این دلیل است.

او افزود: "من می خواهم برای ایجاد یک تمایز در اینجا. ما در حال حمایت از دولت در ماهاراشترا. اما ما نمی کلیدی تصمیم ساز در ماهاراشترا. ما کلید تصمیم ساز در پنجاب در چتیسگر در راجستان و در تامیل نادو. خیلی تفاوت وجود دارد بین در حال اجرا یک دولت و حمایت از دولت است."

Rahul تا به حال ساخته شده مشابه سخنان در لوزان در ماهاراشترا. "متحده که در آن ما در اتحاد ما فشار قرار داده اما از آن است که گفتگو با احزاب دیگر...," او گفت: در 16 ماه مه.

منابع گفت: AICC دبیر مسئول پيشين Mallikarjun Kharge به نام دیدار از دولت و کنگره وزیران و مقامات ارشد دفتر حزب حامل در روز چهارشنبه.

ارشد بالا فرمان رهبر گفت: هند اکسپرس که این عجیب بود که Thackeray تا به حال محدود خود را به محل اقامت خود را نشان می دهد که وجود دارد این است که ناخشنودی خود را بیش از سبک کار به عنوان به خوبی. اما رهبران دولت گفته می شود تقسیم شده است. کسانی که در وزارت باور سانتی متر است که در تلاش برای مهار این وضعیت در حالی که کسانی که نمی تواند هر پست بر این باورند که Aghadi ناتوانی دولت در مهار شیوع بیماری مؤثر است آن حسن نیت و اعتبار. این بخش می گوید کنگره باید برای به اشتراک گذاشتن مقصر این وضعیت است.

زبان به بیان Kharge به عنوان به خوبی به عنوان ارشد کنگره رهبر و ماهاراشترا وزیر Nitin Raut اشاره کرد که در بمبئی تراکم جمعیت یک چالش است. Kharge گفت که بسیاری از این موارد در دولت هستند و از شلوغ در محله های فقیرنشین بمبئی, خان و, Aurangabad. "دولت در تلاش است... اما چالش وجود دارد," او گفت:.

Raut ادعا BJP است تماس با MLAs از کنگره سنا و NCP در تلاش برای سرنگونی دولت است. "Devendra Fadnavis است تماس با ما MLAs از طریق خود مردم است. او همچنین در تلاش برای فشار به استاندار تحمیل رئیس جمهور قانون" Raut گفت.

برخی در کنگره هستند آشکارا سوال Thackeray سبک کار. ارشد بمبئی کنگره رهبر سانجی Nirupam گفت: هند اکسپرس "وجود دارد یک شکاف ارتباطی میان رهبران دولت است. شیو سنا در حال اجرا است دولت خود را به عنوان اگر آن است که دولت خود را. و چون CM ندارد اداری مهارت و تجربه او وابسته است بوروکرات. همین دلیل است که وجود دارد کسری بودجه دولت...."

Rahul همچنین گفت: "اگر BJP می خواهد به جمع آوری سوالات سازنده... آنها باید... آن کمک می کند چرا که دولت ما می توانید گوش دادن و یاد بگیرند... اما برای ریشه کن کردن ساختار دموکراتیک و بدون هر گونه دلیل تحمیل رئیس جمهور قانون... تفاوت وجود دارد بین آن و مخالفت سازنده."

این نکته دیده می شود به عنوان یک تلاش برای مقابله با امکان انتقاد که او حمله به مرکز مدیریت بیماری همه گیر و در همان زمان شستن دست های خود را از یک دولت است که در این کنگره است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن