لیدز یونایتد در لیگ برتر پس از 16 سال تبعید

تنظیم کردن بمب دود در تیم زرد و آبی, Leeds United fans جشن خارج از اللند جاده ورزشگاه پس از شمالی تیم انگلیسی

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

تنظیم کردن بمب دود در تیم زرد و آبی, Leeds United fans جشن خارج از اللند جاده ورزشگاه پس از شمالی تیم انگلیسی را 16 سال تبعید از لیگ برتر به پایان رسید.

Marcelo Bielsa طرف امن ارتقاء از ردیف دوم قهرمانی با دو بازی به فراغت روز جمعه پس از وست برومویچ را از دست داده به هادرزفیلد 2-1.

Bielsa فیلم برداری شده بود در یک tracksuit جشن با طرفداران در نزدیکی خانه اش.

بازگشت به ثروتمندترین لیگ برتر فوتبال می آید یک سال پس از اواخر فروپاشی دیدم شمالی تیم انگلیسی قطره به مقام سوم و مجبور به رفتن را از طریق پلی آف بود که در آن مورد ضرب و شتم.

"ما باشگاه طرفداران ما و بازیکنان ما باید قربانی بسیار — ما شده ایم در افسردگی برای 16 سال" کاپیتان لیام کوپر گفت. "به بخشی از این تیم و به رهبری این تیم به ارتقاء بازگشت به جایی که ما می دانیم که ما همیشه متعلق باور نکردنی است."

دیده می شود به عنوان یک غول خفته از انگلیسی فوتبال لیدز برنده آخرین آن در لیگ عناوین در سال 1992 — نهایی فصل قبل از آغاز لیگ برتر و لیگ قهرمانان کسیکه در سال 2001.

مالی, انفجار منجر به لیدز در حال سقوط از لیگ برتر در سال 2004 با بدهی افزایش به بیش از 100 میلیون پوند (در حال حاضر 125 میلیون دلار) و ترس در این باشگاه می تواند بیرون رفتن از کسب و کار.

لیدز بود مجبور به فروش تمام بازیکنان خود را و دارایی های دیگر از جمله استادیوم آکادمی و تصادفا از بحران به بحران تحت جانشینی از صاحبان.

لیدز رفت و به دولت در سال 2007 تحت کن بیتس' مالکیت که منجر به این تیم در حال تنزل به درجه سوم که در آن صرف سه فصل است. لیدز شانس کمی بهتر زیر مجموعه بعدی از صاحبان GFH سرمایه قبل از ورود جنجال برانگیز, ایتالیایی, Massimo Cellino.

در طول Cellino را هرج و مرج سه سال مالکیت لیدز به حال هفت, مختلف, مدیران, اما مالک فعلی Andrea Radrizzani خرید 50% سهام در لیدز در ژانویه 2017 به سیگنال طلوع یک عصر جدید.

Radrizzani خریداری شده و 50 درصد باقی مانده از Cellino زیر ممکن است.

The 49ers شرکت های سرمایه گذاری وابسته به سن فرانسیسکو تیم NFL نیز در زمان اقلیت مالکیت سهام در سال 2018 است.

لیدز ساخته شده بیانیه ای جسورانه از قصد با انتصاب Bielsa در تابستان 2018.

Bielsa صرف هفت سال در شارژ آرژانتین هدایت آن به طلای المپیک در سال 2004 و دونده تا نقطه در کوپا امریکا همان سال است.

او همچنین هدایت شیلی برای جام جهانی 2010 در حالی که اتلتیک بیلبائو رسیده فینال رقابت های لیگ اروپا و کوپا دل ری نهایی تحت او در سال 2012.

پس از جادوها در مارسی لاتزیو و لیل, Bielsa شد رقابت در ردیف دوم در لیدز. او ثابت کرد آمار فوری تبدیل به همان تیم او به ارث رسیده به ارتقاء واقعی رقبا در فصل اول خود را.

فصل گذشته لیدز تا به حال به یاد Bielsa نیاز به نشان دادن صداقت و صداقت پس از عذرخواهی به لیگ قهرمانی رقیب دربی برای جاسوسی در آن زمین تمرین.

"در سن زمانی که من در تلاش برای توسعه و او را مدیر به" هافبک Kalvin فیلیپس گفت BBC. "لیگ برتر بهترین لیگ در جهان است و پس از 16 سال, ما در حال بازگشت در آن وجود دارد."

West Brom باقی می ماند یک نقطه جلوتر از Brentford که می تواند حرکت به دوم به صورت خودکار ارتقاء محل با یک پیروزی در استوک سیتی در روز شنبه در یکی مانده به آخر بازی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن