سابق Vikings RB اسمیت پشت میکروفن برای روز یکشنبه بازی

برای دومین هفته فاکس را مجبور سابق Vikings بازیکن در خدمت به عنوان یک تحلیلگر برای مینه سوتا بازی برای اولین ب

توسط NEWSMINERAL در 30 شهریور 1399

برای دومین هفته فاکس را مجبور سابق Vikings بازیکن در خدمت به عنوان یک تحلیلگر برای مینه سوتا بازی برای اولین بار. روز یکشنبه در Indianapolis, اسمیت, سابق در حال اجرا به عقب را به دنبال خواهد داشت جنینگز سابق گیرنده گسترده ای بود که پشت میکروفن برای وایکینگها' درب بازکن برابر Green Bay.

اسمیت به طور معمول دانشگاه و تحلیلگر فوتبال. اما با کاهش برنامه از بازی ها در اوایل فصل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس او تماس بگیرید در ماه گذشته از روباه پرسیدن اگر او می خواهم برای پر کردن در این تحلیلگر برای وایکینگ ها-کلت ظهر بازی در Lucas نفت ورزشگاه در کنار play-by-play گوینده تیم براندو و حاشیه خبرنگار سارا Kustok.

"من گفت:, 'کاملا' " گفت: اسمیت که برای وایکینگ ها از 1993-2000. "این یک تجربه بسیار سرد. بدیهی است هنگامی که شما در غرفه شما در حال رفتن به بی طرفانه اما قطعا واقعا سرد به خاطر من ماند به سازمان است."

از آن خواهد شد اسمیت سوم بازی NFL به عنوان یک تحلیلگر. برای روباه او دیترویت در خلیج سبز بازی به نزدیک 2018 فصل و کلیولند در سینسیناتی بازی به فصل گذشته است.

Newsletter signup for email alerts

اسمیت, 48, نمی دیدن هر گونه مسائل با نزدیک شدن به وایکینگ ها و تجزیه و تحلیل یکی از بازی های خود را.

گفت: "اسمیت دوم-پیشرو حمله کننده در Vikings تیم تاریخ با 6,818 متری. "شما نمی خواهید به از دست دادن اعتبار به عنوان یک گوینده است. آن همیشه بهترین برای صداقت و می گویند آنچه در ذهن شما است و نه جلو هر مشت. اگر وجود دارد تماس من موافق نیست و یا من فکر می کردم یک تماس می توانست متفاوت, من آن را می گویند."

در طول آماده سازی اسمیت به تماشا پخش مینه سوتا, درب بازکن, زشت 43-34 از دست دادن به هکرها یکشنبه گذشته در ایالات متحده بانک ورزشگاه. هکرها کارفرمایی Aaron Rodgers پاره پاره کردن وایکینگ ها' دفاع تکمیل 32 44 عبور برای 364 متری و چهار touchdowns.

"آنها قادر به تولید هر گونه فشار و که یک ترکیب خطرناک هنگامی که شما برخی از جوان چهره ها در ثانویه" اسمیت گفت. "شما Aaron Rodgers نوع از زمان آنها بود و او به حک کردن یک دفاع از هم جدا است."

اسمیت گفت: برای وایکینگ ها به گزاف گویی در برابر بچههای آنها نیاز به فشار بر روی کارفرمایی فیلیپ رودخانه ها و در جرم ایجاد و در حال اجرا پشت Dalvin طبخ. روز پس از امضای پنج سال 63 میلیون دلار تمدید قرارداد طبخ فقط 12 حمل برای 50 متری در برابر هکرها.

اسمیت که با عجله چهار بار در NFL حرفه ای برای 1000 یا بیشتر متری بسیار بالا در طبخ که با عجله برای 1,135 متری در فصل گذشته برای تبدیل شدن به هشتمین مختلف مینه سوتا به رسیدن به 1000 نفر در یک فصل است.

"او آن را تمام کردم" اسمیت گفت. "او سریع بازیکن با چشم انداز بزرگ و بزرگ جنبش است. یکی از underrated بخش از بازی این است چگونه مرد اجرا می شود. ... او را بزرگترین در جهان است, اما او همواره خود را و او را بسیار فیزیکی و دونده."

اسمیت همچنین با اشاره به کوک توانایی دریافت. او تصریح کرد که طبخ قابلیت به دست آوردن از 1000 متری هر دو عجله و دریافت در همان فصل یک شاهکار است که انجام شده تنها سه بار در NFL تاریخ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن