Covid سنبله در غرب تا مناطق, حلقه, زنگ, زنگ سانتی متر سفارشات بیشتر تخت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:02:43 am GB نگر در روز سه شنبه

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 18 ژوئن 2020 10:02:43 am
GB نگر در روز سه شنبه پیشی گرفته آگرا شمارش شد و این بدترین ضربه منطقه در دولت در 1,099 موارد است.

اوتار پرادش وزیر یوگی Adityanath روز چهارشنبه ابراز نگرانی بیش از جهش در coronavirus caseload در غرب بخشی از دولت و کارگردانی مقامات بلافاصله افزایش تعداد Covid تخت در منطقه است.

درسی, Ghaziabad, Gautam Buddh نگر (نیدا و گریتر نیدا), هاپور, بلندشهر و Baghpat در غرب, Uttar Pradesh بخشی از دهلی نو پایتخت کشور منطقه است. مقامات پیشتر گفته است که 40 درصد از این موارد در GB نگر و Ghaziabad باید دهلی اتصال. GB نگر در روز سه شنبه پیشی گرفته آگرا شمارش شد و این بدترین ضربه منطقه در دولت در 1,099 موارد است.

Adityanath خواسته مقامات به تهیه جداگانه برنامه عمل برای این مناطق و خم کردن امکانات در نهادهای دولتی و غیر دولتی موسسات پزشکی و دانشکده های پزشکی.

او همچنین دستور داد مقامات به توافق توجه ویژه به مرتا بخش با افزایش پیراپزشکی و سلامت کارکنان است.

اضافی دبیر کل Awaneesh کومار Awasthi گفت: چالش جدید است که چگونه برای جلوگیری از Covid گسترش در مناطق هم مرز با کشورهای دیگر.

"در مرحله اول وجود دارد بزرگتر از Tablighi Jamaat اعضای آن به کار گرفته شد. در مرحله دوم یک مشکل وجود داشت از عفونت از بیمارستان ها در میان کارکنان پزشکی که حل و فصل شد بیش از حد. در مرحله سوم حدود 36 لاخ کارگران مهاجر آمد و چند سطحی جاری انجام شد" گفت: Awasthi.

درسی, Ghaziabad, Noida هاپور, بلندشهر و Baghpat دولت خواسته شده است برای نهایی ویژه برنامه عمل, او گفت:, و اضافه کرد که "رئیس جمهوری ابراز نگرانی کرده است بیش از عفونت که از خارج".

در همین حال وزیر Adityanath درخواست نخست وزیر نارندرا مودی را به یک سیاست برای مردم حرکت بین دهلی نو و ولسوالی های مختلف آن را هم مرز با ارائه غربالگری خود را برای جلوگیری از COVID-19 گسترش یافته است. "CM درخواست کرده است این ساعت برای ساخت یک سیاست برای مناطق هم مرز با دهلی نو به عنوان وجود دارد به طور منظم حمل و نقل بین این شهرستانها. باید وجود داشته باشد یک تنظیم برای نمایش افراد بدون علامت به بررسی گسترش COVID-19," Adityanath گفت: در طول تصویری-جلسه کنفرانس با وزرای ارشد.

Adityanath همچنین گفت: برای شکستن زنجیره ای از ویروس اجازه داده می شود باید برای نگه داشتن بدون علامت تاج بیماران در Covid-19 بیمارستان. "در خانه-قرنطینه این امکان وجود دارد که از گسترش ویروس از بدون علامت تاج بيماران و آن را دشوار است برای حفظ نظم و انضباط لازم برای آنها را" او گفت:, و اضافه کرد که یک مرکز در دسترس است در همه 75 منطقه از دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن