ورزشی حاشیه

تابلو اعلانات هاکی: 15 سالانه شمالی قرار گرفتن در معرض مسابقات هاکی, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 17-19, ل

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

تابلو اعلانات

هاکی: 15 سالانه شمالی قرار گرفتن در معرض مسابقات هاکی, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 17-19, لغو شده است, با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. سه روز مسابقات امکانات rinks در Duluth, برتر, کلوکت, Proctor و هرمانتاوون و تا به حال تیم از عنوان دور به عنوان آلاسکا, Arizona, California, کلرادو, نبراسکا, تگزاس و کانادا است.

  • ثبت نام باز است برای پنجمین سالانه دوقلو پورت Pro توسعه اردوگاه جولای 27-30 برتر در عرصه یخ. اردوگاه است توسط بازیکنان حرفه ای است و برای دختران و پسران سرنگ/U-10, peewee/U-12 و خروس جنگی/U-15. هزینه $350 با خانواده, طرح تخفیف در دسترس است. اطلاعات: ایمیل twinportspdc@gmail.com و یا بازدید از twinportsprodevelopmentcamp.com.

در حال اجرا: به چستر پارک دنباله مسابقه دارای سه مجازی رایگان اجرای گزینه های در جای سنتی دنباله در حال اجرا نژاد قبلا برنامه ریزی شده برای ماه ژوئن 28. دونده می تواند رقابت برای جوایز در 5 کیلومتر 10 کیلومتر و شش ساعت فاصله زمانی که آنها مطابقت البته به دست آوردن ارتفاع 400 فوت در هر 5 کیلومتر است. بدون ثبت نام لازم است. نتایج را می توان از طریق ژوئن 28, و, مرد و زن, برندگان هر دور خواهد شد جایزه دریافت خواهید کرد بسته. رویداد مجازی قوانین و دستورالعمل ها را می توان در chesterparktrailrace.com. اطلاعات: نژاد مدیر مایک بخش در mike@duluthtimingandevents.com یا (763) 607-4020.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن