فوتبال | از آن است که هنوز هم شکننده وضعیت: بوندسلیگا را Naubert

جهان ورزش است که به آرامی در حال بازگشت به زندگی شروع به لیگ برتر فوتبال.حتی اگر آن را اولین رویداد مهم به عقب

توسط NEWSMINERAL در 15 خرداد 1399

جهان ورزش است که به آرامی در حال بازگشت به زندگی شروع به لیگ برتر فوتبال.

حتی اگر آن را اولین رویداد مهم به عقب بر گردیم در این زمینه پس از COVID-19 بقیه جهان ممکن است قادر به استفاده از بوندسلیگا's طرح — با موقعیت های مختلف و قوانین در جای خود در کشورهای مختلف است.

"آلمان ضربه سخت بود coronavirus اما میزان مرگ و میر بسیار بالا بود. ما سعی کردیم به فوتبال برگشت و به عقب بر گردیم به حالت عادی کلی زندگی" گفت: همکار Naubert رئیس بازاریابی از بوندسلیگا در یک تعامل در مورد "جدید عادی در ورزش" توسط فدراسیون هندی, اتاق های بازرگانی و صنعت (FICCI).

"این اقدامات توسط دولت آلمان حق بودند و ملی سلامت سیستم قوی بود. همه بازی بخشی خود را در راه اندازی مجدد, و ما در حال رفتن بازی های بازی. آن است که هنوز شکننده وضعیت" اذعان Naubert.

او با تأکید بر اهمیت بازیکنان به چسبیدن به قوانین و سالم ماندن در حالی که خوشحال به پشت بر روی زمین.

JSW ورزشی مدیر عامل مصطفی Ghouse گفت: این که مهم بود در تماس مداوم با ورزشکاران و آنها را آرام. "ورزشکاران باید مقید کردن انرژی است. ما باید اطمینان حاصل شود که آنها نمی بیش از اعمال در بازگشت. از آنجا که وجود دارد بیش از حد بسیاری از رقابت سطح بالا و تا پایان سال ما می تواند طرح خود را به آرامی در حال افزایش بار آموزش," او گفت:.

با بسیاری از لیگ های فوتبال احیای سراسر جهان Ghouse گفت: وجود خواهد داشت به اندازه کافی نمونه برای ISL به دنبال زمانی که آن شروع می شود در ماه اکتبر.

لمس کردن در وضعیت اقتصادی IOA جمهور Narinder Batra گفت کریکت و فوتبال در سمت چپ تنها 5 تا 7 درصد از اسپانسر پول به اشتراک گذاشته می شود حدود 58 رشته و این که دولت تا به حال مطمئن برای حمایت از ورزش های اصلی تا کشورهای مشترک المنافع و بازی های آسیایی در سال 2022.

اشاره به این که اقتصاد جهان را گرفته بود یک ضربه بزرگ در طول مستند Ghouse گفت: "ما از نظر ذهنی آماده برای سخت جاده".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب