گذاشته و دلوت مسکن بازرسان ابراز نگرانی در مورد امنیت عمومی

گرگ اسمیت که استخدام شده توسط این شهرستان برای بیش از هشت سال است که یکی از چهار بازرسان که شغل خود را از دست.

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

گرگ اسمیت که استخدام شده توسط این شهرستان برای بیش از هشت سال است که یکی از چهار بازرسان که شغل خود را از دست.

در یک اظهار نظر عمومی دوره قبل از دلوت شورای شهر در دوشنبه اسمیت سعی کردم برای قرار دادن این کاهش در چشم انداز و گفت: "این به منزله تقریبا ما کل را بدست آورد و تنها برگ یکی منجر بازرس کار. ما درک می کنیم که این زمان به چالش کشیدن از نظر مالی برای این شهر و این که دولت یک کار سخت جلوتر از آن است. اما ما همچنین می دانیم که تاثیر منفی این اخراج را در شهرستان خدمات با کاهش ایمنی و نگهداری از اجاره واحد و در نتیجه تاثیر بر کیفیت زندگی برای هزاران نفر از مستاجران در سراسر شهرستان ما است."

اسمیت گفت: بهار و تابستان به طور معمول شلوغ ترین فصل زندگی ایمنی بخش است.

او هشدار داد که "به عنوان روز رفتن بدون مسکن بازرسان کار 40 درصد از دلوت را در سهام مسکن است که متشکل از بیش از 14,400 اجاره واحدهای خواهد شد uninspected و غیر قابل تنظیم. مستاجران که تماس با یک مسکن شکایت ممکن است تنهاست. زندگی مسائل ایمنی از قبیل ساختمان خالی و خطرناک ساختار باید اولویت بندی ترک بالقوه عمومی خطرات و آزار دهنده unaddressed و بازرسی مورد نیاز کد شهرستان خواهد بود اما متوقف شده است."

Sohn Wehseler گفت: مردم ممکن است آگاه از نقش های متعدد مسکن بازرسان مثل خود بازی.

"مسائل ما در سراسر آمده به صورت هفتگی خواهد بی حس کردن شهروند به طور متوسط.," او گفت:. "ایمنی زندگی با این نسخهها کار با بسیاری از شهر و شهرستان بخش به آدرس ى مسائل سوء استفاده از حیوانات و همچنین کودکان و بزرگسالان محافظ خدمات. "

Wehseler گفت: بازرسان نیز اطمینان حاصل شود که هر کس نقش با همان قوانین و اشاره کرد که زندگی بخش ایمنی و آورده 800 بدون مجوز اجاره خواص به پیروی از 2016.

در شهرستان های بزرگ عضو شورای درک Medved پرسید: "چرا آن را به نظر می رسد که ایمنی زندگی را یک تاثیر و یا کاهش پرسنل و بخش های دیگر را نمی بینم ؟ منظورم این بود که خیلی پاک کردن کل یک گروه است."

Medved سوال که آیا 50-به علاوه از اخراج کارکنان شهرستان رخ داده در منصفانه و عادلانه مد.

"تا به امروز ما را دیده اند هر موقعیت های اداری گذاشته اما بیشتر از چکمه بر روی زمین به عنوان من آن را توضیح دهید. پس برای من که کمی در مورد" او گفت:. "بنابراین من می خواهم به درخواست: چرا زندگی ایمنی را چنین تاثیر؟"

نوح Schuchman, Duluth, رئیس اداری افسر توضیح داد که در پاسخ به COVID-19 همه گیر این شهر به خواسته کارکنان به محل کار از خانه به بهترین توانایی های خود. اما برخی از مشاغل به سادگی غیر ممکن است به انجام در آن محیط است. او گفت که در ابتدا این شهرستان ادامه داد: برای پرداخت idled کارکنان با این وجود.

"و در یک نقطه خاص در حال حاضر پس از شش هفته است که چیزی است که از نظر مالی ما قادر به ادامه انجام دهید — برای پرداخت افرادی که قادر به انجام کار عادی توابع," او گفت:.

"در این مورد با ایمنی زندگی مردمی یکی از هسته اصلی وظایف این است که برای رفتن به خانه های مردم و توجه به ایمنی مفاهیم است که ما مایل به آنها را به انجام این کار است. و این بدان معنی است که آنها در خانه بودند و نه قادر به انجام کار خود را به حد کامل. بنابراین به همین دلیل است که ما با آن آغاز شده که گروه" Schuchman گفت.

عضو شورای Joel Sipress تشکر شده مسکن بازرسان برای به اشتراک گذاشتن نگرانی های خود را و گفت: "من می دانم که آینده بسیار بسیار نامشخص است و من نمی خواهم به هیچ وجه sugarcoat جدیت در این شهرستان در وضعیت مالی و درجه سختی تصمیم گیری است که در حال رفتن به باید ساخته شده است. اما با که گفت من می خواهم به مطمئن شوید که هر کس در زندگی ایمنی می داند که من, و من معتقدم که همه ما می دانیم چقدر مهم کار خود را است. من شده است در این شورا برای حدود شش سال در حال حاضر و از کار کردن با ترکیبات من دیده ام که چقدر مهم است که کار است."

Schuchman اشاره کرد که در کار قبلی با شهر مینیاپولیس او نظارت عملکرد نظارتی از جمله مسکن, خدمات بازرسی و شخصی قدردانی اهمیت کار.

"قطعا قصد ما این است که این مردمی که به عنوان به زودی به عنوان ما قادر هستیم در حالی که همچنین درک ما نیاز به حفاظت از مالی بلند مدت آینده این شهر و من نظرات خود را در این شب و شور و شوق خود را برای کار خود را. من به اشتراک گذاری است که," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن