وادودارا:تظاهرات در روستاها در برابر ورود در محدوده شرکت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 5:15:13 am اعتراض در Bil روستا

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 28 ژوئن 2020 5:15:13 am
Vadodara Municipal Corporation, vmc, protest in vadodara villages, vadodara corporation limits, vadodra Provincial Municipal Corporation Act, indian express news اعتراض در Bil روستای نزدیک به وادودارا در برابر گنجاندن آنها در VMC محدودیت در روز شنبه. (اکسپرس عکس)

تظاهرات شکسته در چهار از هفت روستاهای موجود در محدوده وادودارا Municipal Corporation (VMC) از طریق اطلاع رسانی از توسعه شهری و شهری در بخش مسکن از دولت در ژوئن 18. روستاییان از Karodiya, Undera, Bil و Bhayli گرفته اند به خیابان در اعتراض به ورود در محدوده شرکت با استناد به نقض مفاد استانی شهرداری شرکت عمل می کنند و VMC بحران مالی به عنوان دلایل خود را برای اعتراض.

در روز شنبه ساکنان شهرک در حومه وادودارا برگزار گسترده اعتراض خود را در روستا رها اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای میان Covid-19 بیماری همه گیر. ساکنان خواستار برگشت از تصمیم دولت که اعلام کرده است از شمول هفت روستا–Bhayli, Vemali, Sevasi, Bil, Karodiya, Undera و Vadadla–به وادودارا محدوده شهرستان.

جی Bhatt, Sarpanch از Bil گفت: "این تصمیم در برابر منافع روستاییان. قوانین می گویند که یک روستا را می توان از جمله در محدوده شهر هنگامی که جمعیت بیش از 10 ، 000. پیش بینی جمعیت Bil طبق سرشماری سال 2011 تنها 8,500. دولت تنها eyeing این روستاها به اعلام شهر و برنامه ریزی و طرح کسب درآمد ما با تبدیل اراضی کشاورزی به پروژه های املاک و مستغلات توسط توسعه دهندگان است."

تظاهرات برگزار شد توسط روستاییان در Karodiya و Undera در روز پنج شنبه و جمعه بود. روستاییان از Bhayli, Bil, Karodia و Sevasi نیز با نزدیک شدن به گجرات بالا دادگاه علیه این تصمیم دولت است.

اصلی درخواست روستاییان به ثبت مستند در ماه آوریل به دنبال ماندن در برابر دولت پیشنهاد شامل روستاهای تحت VMC. این بود که شنیده HC در ژوئن 26. اما این روستاها در حال حاضر بستری تجدید نظر دادخواست — یک mandamus حکم (به دنبال جهت به انجام وظیفه قانونی) — برای quashing دولت اطلاع رسانی از 18 ژوئن.

Bhatt, که یکی از دادخواهان گفت: "ما نمی توانست به طور منظم جلسات با توجه به این مستند برای ما عریضه اگر چه وجود دارد یک جلسه از طریق ویدئو کنفرانس. اما دولت تا به حال ثبت یک نکته دادخواست (گواهی حصر وراثت حاکی از این است که یک تصمیم می تواند بدون اطلاع دادگاه) جلو قرار دادن قصد خود را از صدور اعلان در حالی که این جلسه در حال بررسی است. در حال حاضر که آنها صادر شده اطلاع رسانی ما باید تجدید نظر درخواست ما بر این اساس به دنبال quashing از اطلاع رسانی."

دولت در اطلاع رسانی به این معنی است که panchayats در روستاها خواهد ایستاد حل شده. اطلاع رسانی با این حال مشخص است که این زمین متعلق به دولت و panchayat نخواهد بود مقرره در حضانت VMC نشده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب