جریان نقد و بررسی: 'اسرار حل نشده' شایسته راه اندازی مجدد با اشکالات جزئی

یاد راز docuseries که عرضه در سال 1987 داوطلب خدمت سربازی به کمک از بینندگان در حل سرد موارد و ردیابی از دست ر

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399

یاد راز docuseries که عرضه در سال 1987 داوطلب خدمت سربازی به کمک از بینندگان در حل سرد موارد و ردیابی از دست رفته مردم است. Netflix منتشر شد راه اندازی مجدد با اصلی نشان می دهد شرکت سازنده تری دونن Meurer و تولید "غریبه همه چیز" در راس.

"اسرار حل نشده" به کنکاش از دست رفته مردم و قتل و پرواز اشیاء ناشناس با مصاحبه از روزنامه نگاران کارآگاه و خانواده است.

یک آرایشگاه می رود از دست رفته از سالن او را; یک خانواده از بین می رود; یک مرد از دست رفته پس از یک حزب در کشور است. اینها برخی از این داستان ها در میان شش منتشر شد در اوایل ماه جولای.

در مقایسه با قدیمی مدرسه, نسخه reenactments اینجا قطعا از سال 2020 است. وجود دارد بصری خیره کننده زاویه و اثرات واقعی نظر برای فیلمبرداری و آنچه می تواند انجام شود در تولید است.

در اولین قسمت "رمز و راز در پشت بام" مدیر Marcus A. Clarke کنکاش مرگ Rey ریورا با استفاده از گرافیک برای نشان دادن نظریه های مختلف. آن را واقعا کمک به داستان سرایی.

در "از دست رفته شاهد" وجود دارد جارو عکس هوایی از جنوب شرقی ایالات متحده آمریکا است که واقعا شما را به متروک تنظیم از قربانیان تقویت انزوا و بیش از اتکا خانوادگی سمیت.

نشان می دهد تحت قدم به قدم revisits صحنه جرم با آرشیو اخبار فیلم, عکس های قدیمی و ضبط شده است.

اما وجود دارد هیچ میزبان.

"حل نشده" و اصلی خود میزبان رابرت پشته تقریبا مترادف به عنوان سری theme song, اما نشان می دهد سازندگان تصمیم گرفت هیچ کس نمی تواند پر کردن این کفش.

نتیجه این است که به آنها اجازه دهید مردم به اشتراک گذاری داستان های خود را که یک ایده خوب در نظریه اما نه کاملا در عمل در اینجا.

هر 40 - 50 دقیقه قسمت تمرکز بر یک مورد بر خلاف اصل دو به سه داستان در هر نشان می دهد و آن را بلند نفس.

منابع متعدد به اشتراک گذاری همان دیدگاه همان بازگویی یک شب همان شواهد. گاهی اوقات وجود دارد حکایات مشترک که آیا درایو داستان رو به جلو در همه, اما به جای احساس عمدی خالی زمان باک.

این افزونگی نتیجه ضعیف در حال ویرایش. آن را تحت تاثیر قدم زدن — و در برخی موارد آرامش از این بیننده است. همچنین در زمان دوربین اجرا می شود تا زمانی چه اسیر احساس می کند کمی استثماری — و در برخی موارد نمایشی — از کسانی که بر روی صفحه نمایش. (نگاه کنید به: "شاهد از دست رفته.")

که گفت: شما می توانید به این منابع اعتماد خود را به فیلم سازان, بهترین رجعت از همه است.

نشان می دهد مدیران و نویسندگان هستند دقیق و کامل در که با آنها مصاحبه و زمانی که آنها نیست (نگاه کنید به: "هیچ خانه سوار"), غیاب می افزاید: به داستان سرایی و بالقوه در زمینه جرم و جنایت است.

وجود دارد برخی از پیشرفت ها و برخی از hangups اما به طور کلی این راه اندازی مجدد یک جاذب و شایسته docuseries. آن را تحریک درونی خود را sleuth — و ممکن است التماس خاطرات ضربه خیابان ها بر روی دوچرخه خود را به عنوان یک بچه مصمم به پیگیری مجرمان و حل جنایات. (یا بود که فقط من؟)

وجود شش قسمت تا کنون و بیشتر برای انتشار برنامه ریزی شده بعد از این سال. بینندگان در سراسر جهان است که بدون شک انتظار با baited نفس, به عنوان این است که مؤلف.

فصل 1 قسمت شش

زمان: 52 دقیقه

امتیاز: TV-14

در حال نمایش: Netflix



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب