به عنوان Covid-19 موارد در کرالا افزایش می یابد دولت اجازه می دهد تا شرح برای رفتن برای 14 روز خانه قرنطینه

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 4:49:14 pm مسافران deboard از هوایی هند اکسپ

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | به روز شده در: 5 ژوئن 2020 4:49:14 pm
Keralites in Nigeria, Stranded Keralaites pleas govt, kerala coronavirus, Nigeria covid cases, Indians in Nigeria, India lockdown, Indian express مسافران deboard از هوایی هند اکسپرس پرواز IX 474 از بحرین در فرودگاه کوچی. (Souce: نرم افزار/دولت کرالا)

کرالا دولت است که شرط بندی در آن سعی کردم-و-آزمایش مدل از صفحه اصلی قرنطینه کمک سخت مردمی-نظارت بر سطح آن شرح که از خارج از کشور در زمانی که coronavirus عفونت صعودی در دولت است.

تجدید نظر خود را زودتر دستورالعمل که موظف هفت روز از نهادی قرنطینه پس از هفت روز از خانه قرنطینه دولت در حال حاضر اظهار داشت که همه مهاجران از بازگشت از خارج از کشور به طور مستقیم می تواند برای 14 روز دوره قرنطینه در خانه های خود را بدون صرف یک روز در دولت نهادی امکانات. کسانی که نمی امکانات کافی در خانه های خود را برای قرنطینه می توانید انتخاب کنید به ماندن در نهادی محل مرتب شده توسط دولت است.

در دستور صادر شده در مارس 2, مدیریت بحران وزارت اظهار داشت که همه امکانات مسکونی/واحد مسکونی شناسایی و تایید شده توسط دولت های منطقه و/یا محلی خود دولت باید به عنوان نهادی امکانات قرنطینه.' تصمیم گرفته شد پس از جلسه دولت در امور اجرایی از دولت کرالا مدیریت بحران اقتدار (KSDMA) on May 27. آن گفت: منظور صادر شد در پرتو رهنمودهای اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده برای ورود بین المللی.

همانطور که از ژوئن 4 در مجموع 1,70,065 مردم تحت نظارت در دولت و خارج از آن 1487 افراد بستری در بیمارستان ها و باقی مانده 1,68,578 افراد یا نهادی یا خانه قرنطینه. در آن روزانه بولتن وزارت بهداشت و درمان ارائه نمی دهد یک استراحت از کسانی که تحت نهادی و قرنطینه. هر دو clubbed با هم.

دولت در حال حاضر 884 فعال موارد زیادی افزایش از 16 مورد آن تا به حال در 7 مه فقط قبل از فرودگاه باز شد تا برای پرواز حمل رشته سرخپوستان از کشورهای دیگر است. دولت گزارش بالاترین تک روز شمارش از Covid موارد در روز پنج شنبه با 94 عفونت. اکثر افراد شناسایی شده با عفونت در هفته های اخیر یا یک سفر سابقه از خارج از کشور و یا از ایالات مانند ماهاراشترا دهلی نو و تامیل نادو که در بالا مورد بارهای.

با هزاران نفر از مردم انتظار می رود به بازگشت به دولت در چند هفته آینده هر دو از خارج از کشور و کشورهای دیگر در این کشور دولت پیش بینی یک بحران شدید در منابع آن است. پرداخت نشده نهادی امکانات سریع خشک شدن و تامین امنیت مواد غذایی و مراقبت های پزشکی round-the-clock اثبات می شود یک شديد فشار بر منابع آن است.

در بین هر چند دولت موظف است که تمام شرح باید پرداخت خود را برای هفت روز از نهادی قرنطینه طرح بود به سرعت کاهش یافته و در صورت اعتراض احزاب مخالف. احزاب مانند کنگره و IUML ادعا که بسیاری از شرح شد, بازگشت به خانه پس از از دست دادن شغل خود بودند و بنابراین بسیار زیاد تحت فشار مالی. در معرض آنها را به پرداخت هزینه برای امکانات غیر انسانی آنها مطرح شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب