هند و چین برای برگزاری مذاکرات امروز در متارکه بیشتر در شرق لاداخ

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: اوت 2, 2020 10:24:36 am جلسه برنامه ریزی شده است برای شروع در ساعت

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: اوت 2, 2020 10:24:36 am
india china border dispute, india china border news, india china border talks, pangong tso, india china ladakh tension جلسه برنامه ریزی شده است برای شروع در ساعت 11 صبح در تعیین نقطه جلسه در Moldo بر طرف چینی از خط کنترل واقعی.

هندی و چینی فرماندهان نظامی برگزار خواهد شد دور تازه مذاکرات در روز شنبه برای نهایی روش برای در نظر گرفتن به جلو به مشارکت در روند درگیری مانند Pangong Tso در شرق لاداخ منابع دولت گفت.

جلسه برنامه ریزی شده است برای شروع در ساعت 11 صبح در تعیین نقطه جلسه در Moldo بر طرف چینی از خط کنترل واقعی.

کلید تمرکز پنجمین دور از فرمانده کل سپاه-سطح مذاکرات خود را نهایی یک چارچوب برای کل متارکه از نیروهای نظامی از درگیری علاوه بر خروج نیروها و سلاح ها را از عقب پایگاه دو ارتش در یک زمان محدود به صورت منابع گفت.

این فرایند رسمی از متارکه از نیروهای نظامی آغاز شد و در جولای 6, یک روز پس از نزدیک به دو ساعت تلفنی مکالمه بین مشاور امنیت ملی agnew و وزیر امور خارجه چین وانگ یی در راه برای پایین آوردن تنش در این منطقه است.

ارتش چین در حال حاضر به عقب کشیده از Galwan دره و برخی دیگر از نقاط اصطکاک اما خروج نیروهای نظامی منتقل کرده است به جلو از انگشت مناطق در Pangong Tso به عنوان درخواست هند است.

هند شده است و اصرار دارد که چین باید عقب نشینی نیروهای خود را از مناطق بین انگشت چهار و هشت. کوه اسپرز در این منطقه به عنوان انگشتان دست.

در تاریخ 24 ژوئیه دو طرف برگزار شد دور دیگری از مذاکرات دیپلماتیک در مرز موضوع است.

پس از مذاکرات وزارت امور خارجی گفت: هر دو طرف توافق کردند که در اوایل و تکمیل عدم مشارکت نیروهای نظامی در امتداد لاک مطابق با موافقتنامه دو جانبه و پروتکل های ضروری برای توسعه به طور کلی روابط دو جانبه.

این منابع گفت: هند منتقل شرکت پیام برای طرف چینی است که برای اجرای متارکه روند توافق به طول چهار دور از فرمانده کل سپاه در سطح مذاکرات بین دو ارتش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن