MLB بازیکنان رد صاحبان پیشنهاد انجام مذاکره

مدت کوتاهی پس از خبر شکست MLBPA مدیر اجرایی تونی کلارک با صدور بیانیه ای: "بازیکنان می خواهند به بازی. این که

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399

مدت کوتاهی پس از خبر شکست MLBPA مدیر اجرایی تونی کلارک با صدور بیانیه ای:

"بازیکنان می خواهند به بازی. این که ما که هستیم و چه کار می کنیم.

"از ماه مارس ارتباط روشن ساخته است که ما شماره 1 تمرکز بر روی بازی کمال فصل ممکن است به عنوان به زودی به عنوان ممکن است با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. بازیکنان به توافق میلیاردها پولی امتیازات به عنوان وسیله ای برای این منظور و در صورت تکرار رسانه ها نشت و گمراهی ما پیشنهادات اضافی برای تزریق درآمد جدید به صنعت -- طرح که به نفع صاحبان بازیکنان, پخش همکاران و طرفداران به طور یکسان.

"این در حال حاضر تبدیل به آشکار است که این تلاش ها کاهش یافته است بر گوش کر. در روزهای اخیر صاحبان تقبیح قرار unprofitability داشتن یک تیم بیس بال و کمیساریای بارها تهدید به برنامه به شدت کوتاه نجومی مگر اینکه بازیکنان موافق به صدها میلیون نفر در بپذیرد. پاسخ ما شده است مداوم که از جمله امتیازات بی جا خواهد بود و اساسا ناعادلانه به بازیکنان و ورزشی ما سزاوار کمال 2020 های نجومی امکان پذیر است. این باقی می ماند مواضع ما امروز به ویژه در نور از گزارش های جدید در مورد MLB را در تلویزیون ملی حقوق-اطلاعات درخواست کردیم که از لیگ هفته پیش بودند اما هرگز ارائه شده است.

"به عنوان یک نتیجه از آن متاسفانه به نظر می رسد که بیشتر به گفت و گو با لیگ بيهوده خواهد بود. از آن زمان به بازگشت به کار. به ما بگویید هنگامی که و که در آن."

با توجه به مارس توافق بین دو طرف MLB مجاز به تنظیم یک برنامه در غیاب یک مذاکره و توافق با اتحادیه. اگر MLB پیاده سازی یک برنامه انتظار می رود بین 48 و 55 بازی این اتحادیه پس از آن به احتمال زیاد خواهد تنظیم یک شکایت که در لیگ موفق به زندگی می کنند تا به تعهد خود از بازی ترین بازی ممکن است با توجه به ESPN.

هر چند گزارش و گفت و گو در پشت صحنه است و حتی بیشتر بحث برانگیز است.

لس آنجلس تایمز' لایحه Shaikin گزارش داد که بروس مایر منجر مذاکره برای بازیکنان خود گفت MLB همتای دن Halem "بدون وارد شدن به همه شما underhanded تاکتیک برای دور زدن, اتحادیه اروپا, رویکرد خود شده است یکی تاخیر تاکتیکی پس از دیگری."

نیویورک پست Joel شرمن در توئیتر خود نوشت: "بازیکنان موقعیت واضح تر می شود: اجازه MLB تصمیم می گیرید که چگونه بسیاری از بازی ها حاضر به تحمیل در سرشکن و سپس تنظیم یک شکایت که MLB شکست خورده بهترین تلاش را به بازی به عنوان بسیاری از بازی ها به عنوان امکان پذیر است."

و MLB Network را جان Heyman توییتی در مدت کوتاهی قبل از کلارک منتشر و گفته: "همه چیز ممکن است حتی بیشتر گرم می شود در حال حاضر در MLB/بازیکن مذاکرات است. شنیدن بازیکنان بسیار ناراحت هستند با راه صاحبان در حال مذاکره حتی شاید خسته شده."

ESPN جف Passan در اصل روز جمعه گزارش داد که صاحبان' آخرین پیشنهاد شد برای 72-بازی فصل را با بازیکنان گرفتن 83 درصد از آنها سرشکن حقوق و دستمزد زمانی که 50 میلیون دلار حذفی پاداش گنجانده شده است. به عنوان دو طرف رفته عقب و جلو برای هفته شاید بزرگترین نقطه چسبیده شده است و این تقسیم از حقوق و دستمزد. بازیکنان بارها خواستار کامل خود را سرشکن حقوق در حالی که صاحبان در طول مذاکرات باید به آرامی افزایش مقدار آنها حاضر به پرداخت.

همچنین در شنبه بیست و یک گزارش از 1 میلیارد دلار معامله بین MLB و Turner Sports است که اجازه می دهد این شبکه در ادامه پخش یکی از بیس بال قهرمانی سری در هر ماه اکتبر. خاص طول و مالی معامله شد هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است, اما این معامله که کلارک اشاره در نامه خود.

بعد از اخبار تلویزیون معامله شکست های متعدد بازیکنان در زمان به رسانه های اجتماعی به تماس از آنچه آنها باور دارند که به نفاق از صاحبان. روز سه شنبه این هفته St. Louis Cardinals مالک لایحه دویت جونیور در مصاحبه ای گفت که بیس بال "نیست بسیار سود آور به صورت کاملا صادق است."

در میان آنها بود سینسیناتی پارچ ترور بائر که sarcastically توییتی "اوه خیلی خوب...ما هم اکنون می توانید بازی مناسب است ؟ ... به نظر می رسد وجود دارد مقدار زیادی از پول می شود ساخته شده توسط این لیگ و تیم های. داده از بازیکنان محصول من مطمئن هستم که برخی از این می تواند به توزیع آنها ، سلام برای بیس بال!"

به Tweeting در متناوب کلاه را نشان می دهد معنای تمسخر تن سان فرانسیسکو shortstop براندون کرافورد پرسیدم صنعت فقط نیازی که سودآور" و فیلادلفیا outfielder اندرو McCutchen و اضافه میکند: "اما بیس بال در حال مرگ است!"

بیس بال متوقف بهار آموزش در 12 مارس به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و در نهایت عقب رانده روز افتتاحیه به طور نامحدود.

کمیسر راب مانفرد روز پنجشنبه گفت که او "100 درصد" خاص فصل رخ خواهد داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن