تامیل نادو: خدمات اتوبوس رزومه در 25 ولسوالی; هیچ آرامش برای چنای

نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 5:41:32 pm روز دوشن

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Janardhan Koushik | Chennai | منتشر شده در تاریخ: 18 مه سال 2020 5:41:32 pm
Tamil Nadu Covid-19 wrap: 580 cases today; CM blames vendors for Koyembedu cluster روز دوشنبه تامیل نادو دولت اعلام کرد که سالن که نمی افتد تحت محدودیت های شرکت شهرداری و شهر Panchayat خواهد بازگشایی در دولت از روز سه شنبه.

وزیر Edappadi K Palanisamy یکشنبه اعلام کرد که مستند تمدید خواهد شد در تامیل نادو تا مارس 31. دولت نیز با توجه به چند تسهیلات مانند از سرگیری حمل و نقل عمومی در 25 ولسوالی که در موارد قابل توجهی پایین آمده اند بیش از 14 روز گذشته.

در یک بیانیه Palaniswami اعلام کرد چند تسهیلات برای 25 ولسوالی که شامل Coimbatore, سالم, ساییده شدن تیروپور, نمککل, کرور, تیرونلولی, Thoothukudi, کچین, Kanniyakumari, Theni, Madurai, سیوگنگا, Virudhunagar, رمنتهپورم, Dindigul, Pudukottai, Trichy, Tiruvarur, تانجاوور, نگپتینم, دهرمپوری, کریشنگیری, وللر و Nilgris. در این مناطق خدمات اتوبوس در منطقه خواهد شد از دوشنبه و وجود خواهد داشت بدون نیاز به یک TN e-منتقل می کند.

اما در چنای و دیگر مناطق مانند Kancheepuram, تیرووللور, Chengalpet, ویللوپورم, Cuddalore, Ranipet, Tirupathur, Kallakurichi, تیرووننملی, Ariyalur و پرمبلور وجود خواهد داشت هیچ تسهیلات و دستورالعمل های موجود به ادامه. در 12 ولسوالی که شامل سرمایه Chennai, راهنمای عروسی, مراسم تشییع جنازه باقی خواهد ماند همان است که تجویز شده توسط دولت در سفارش قبلی.

دولت و اتوبوس های خصوصی که ارائه خدمات به کارکنان دولت عضو و کارخانه ها می تواند تنها 20 نفر است. هفت نفر در یک ون بزرگ, سه اعضای ماشین مثل Innova و دو عضو (به جز راننده) در اتومبیل جمع و جور مجاز به سفر.

محدودیت های قابل اجرا خواهد بود برای کسانی که درگیر در ارزیابی از کلاس دوازدهم آزمون پاسخنامه.

طبق سفارش و صنایع در مناطق شهری مانند شهرداری و شرکت های شهرداری و شهر panchayats به استثنای کسانی که در بیشتر چنای پلیس محدودیت و در حال حاضر در داخل مهار مناطق که بیش از 100 نفر از کارکنان می تواند با 50 درصد نیروی کار است. کسانی که با کمتر از 50 نفر مجاز به تابع با 100 درصد نیروی کار است. به طور مشابه, ملی روستایی اشتغال تضمین سیاست می باید 100 درصد نیروی کار است.

ورزشکاران شرکت کننده در سطح ملی و بین المللی حوادث قطار می تواند با یک مربی شخصی پس از به دنبال اجازه قبلی از منطقه نگران جمع و چنای کمیسر.

موسسات آموزشی مکان های عبادت, تفریح و سرگرمی, پارک, نوار, ورزشگاه, سواحل توریستی, باغ وحش, استخر استادیوم ورزشی و غیره بسته باقی خواهد ماند در تمام 38 مناطق. مترو, قطار/قطار برقی نمی تواند در عمل. تاکسی/خودرو می تواند با یک E-منتقل می کند.

روز دوشنبه تامیل نادو دولت اعلام کرد که سالن که نمی افتد تحت محدودیت های شرکت شهرداری و شهر Panchayat خواهد بازگشایی در دولت از روز سه شنبه. آرایشگران دستور به پوشیدن ماسک و دیگر دنبال اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. مشتریان نیز کارگردانی به پوشیدن ماسک. مغازه ها باید تمیز نگه داشته با اسپری ضد عفونی کننده پنج بار در روز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن