مجارستانی دوچرخه سوار قرنطینه در بیهار برای 'بیش از 55 روز', Tejashwi Yadav ارائه می دهد کمک

توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: مه 27 سال 2020 11:27:34 am "به شما به ارمغان آورد یک انسان سالم به

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: مه 27 سال 2020 11:27:34 am
"به شما به ارمغان آورد یک انسان سالم به یک بیمارستان است. شما می توانید تصور کنید که در یک بیمارستان 55 روز در شرایط سالم? من باید در حال حاضر" مجارستان شنیده است گفت: در یک ویدئو که رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی.

مجارستان دوچرخه سوار که به گفته او قرنطینه برای نزدیک به دو ماه در یک بیمارستان در چاپرا Sadar شهر در بیهار را Saran منطقه ارائه شد کمک توسط Rashtriya Janata Dal رهبر Tejashwi Yadav.

در یکشنبه, ویکتور Zicho گرفتار شد در یک بزرگراه پلیس پس از او بی سر و صدا در سمت چپ قرنطینه تسهیلات برای ادامه سفر خود به ارل گری, West Bengal. زمانی که او آورده و تسهیلات خود را از روسیه درخواست به دنبال آزادی رفت و ویروسی در رسانه های اجتماعی.

"به شما به ارمغان آورد یک انسان سالم به یک بیمارستان است. شما می توانید تصور کنید که در یک بیمارستان 55 روز در شرایط سالم? من باید در حال حاضر" Zicho شنیده است گفت: در این ویدئو.

در روز سه شنبه بیهار رهبر مخالفان رسیده به Zicho از طریق ویدئو کنفرانس و به او اطمینان داد کمک در طول اقامت خود در بیهار. Yadav نیز ارائه شده برای نقل مکان مجارستانی مسافر به پتنا برای امکانات بهتر است.

"صحبت به آقای ویکتور Zicho یک رشته مجارستانی شهروند & مطمئن باشید او از همه کمک های ممکن. همچنین به دولت های منطقه برای اطمینان از کیفیت مواد غذایی و ماندن برای او. صحبت کرد و به مقامات بالا برای کشف آنچه که بهترین می تواند انجام شود برای او نقل مکان. مهمانان ما در بیهار در حال مسئولیت ما" این RJD رهبر توییتی.

در طول پنج دقیقه تماس تصویری با Yadav Zicho متهم منطقه دولت از اعمال سخت به اندازه کافی مستند. "مردم در حال حرکت در خیابان بدون حفظ فاصله اجتماعی. هر نوع وسیله نقلیه در خیابان و تمام مغازه ها و dhabas باز هستند" مجارستانی دوچرخه سوار گفت.

Yadav قبلا به اشتراک گذاشته ویدیو در توییتر و محکوم فقیر درمان اتباع خارجی توسط دولت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن