Amit Shah quashes شایعات بیماری می گوید او را نمی رنج می برند از هر گونه بیماری'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 4:52:14 pm اتحادیه خانه وزیر Amit Shah

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 مه سال 2020 4:52:14 pm
I am not suffering from any disease: Amit Shah quashes rumours of ill health اتحادیه خانه وزیر Amit Shah به نظر می رسد در طول نخست وزیر نارندرا مودی (نهان) تعامل با رئیس وزرای کشورهای مختلف/UTs از طریق ویدئو کنفرانس به بحث در مورد وضعیت ناشی به رمان coronavirus همه گیر در دهلی نو, جمعه, مارس 27 سال 2020 است. (PTI)

رد شایعات از بیماری اتحادیه, خانه وزیر Amit Shah روز جمعه گفت که او "کاملا سالم".

"در چند روز گذشته برخی افراد در رسانه های اجتماعی گسترش شایعات است که من آن را به خوبی حفظ شده است. چند نفر رفت پیش رو آرزوی من مرده بود" شاه در بیانیه ای گفت در Hindi که نوشته شده بود در توییتر خود مسئولیت رسیدگی به.

بر خلاف شایعات گفت: "من کاملا سالم هستم و نه رنج می برند از هر گونه بیماری," او گفت:.

او گفت که او نمی توجه به این شایعات که او مشغول انجام وظایف خود را به عنوان صفحه اصلی وزیر در زمانی که کشور در حال مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر. او گفت که او تصمیم گرفت برای روشن شدن بر روی آن به عنوان lakhs از BJP کارگران ابراز نگرانی بیش از دو روز گذشته.

I am not suffering from any disease: Amit Shah rejects rumour of his ill health آمیت شاه در ملاقات با DGs از همه مرکزی مسلح نیروی انتظامی(منبع: توییتر/Amit Shah)

محکومیت نظرات در مورد شاه بهداشتی و تماس با آنها را به عنوان "غیر انسانی" BJP جمهور J P Nadda گفت: این نشان می دهد که طرز فکر کسانی كردن آنها. "ساخت غیر انسانی نظرات در مورد سلامت صفحه اصلی وزیر Amit Shah بسیار زمینه صادر کند. گسترش چنین اظهارات گمراه کننده در مورد سلامتی هر کسی نشان می دهد که طرز فکر مردم ، من به شدت آن را محکوم و دعا به خداوند حس خوب" Nadda گفت: در یک صدای جیر جیر.

اما در این میان گمانه زنی های زیاد, شاه بود دیده می شود آخرین حضور در یک جلسه با DGs از همه مرکزی مسلح نیروی پلیس در روز جمعه. او همچنین در دیدار با ملی مدیریت بحران اقتدار به ریاست نخست وزیر نارندرا برگزار شد در روز پنج شنبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن