هند و اتحادیه اروپا به احتمال زیاد به بحث های اقتصادی, تعامل Covid

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 12:04:02 am هندی هیئت خواهد بود

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 12:04:02 am
India EU summit, India EU talks, India China border dispute, India China LAC dispute, Galwan clashes, India news, Indian Express هندی هیئت خواهد بود به رهبری نارندرا نخست وزیر و طرف اروپایی خواهد بود به ریاست رئیس شورای اروپا چارلز میشل و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen.

هند و اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) انتظار می رود به عمدی گسترده در راه به گسترش به طور کلی, اقتصادی, تعامل, جبران عوارض جانبی تاثیر بیماری همه گیر کوروناویروس و تقویت multilateralism در آنلاین خود را از مذاکرات اجلاس روز چهارشنبه منابع روز دوشنبه گفت:.

دو طرف همچنین انتظار می رود به حفر کردن به پیدا کردن یک راه رو به جلو برای از سرگیری مذاکرات در بلند مدت انتظار توافقنامه تجارت آزاد شناخته شده به عنوان اتحادیه اروپا و هند گسترده مبتنی بر تجارت و سرمایه گذاری توافق (BTIA).

هندی هیئت خواهد بود به رهبری نارندرا نخست وزیر و طرف اروپایی خواهد بود به ریاست رئیس شورای اروپا چارلز میشل و رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen.

مودی بود برنامه ریزی برای سفر به بروکسل در ماه مارس برای نشست اما این سفر لغو شد از نظر شیوع کروناویروس.

27 کشور اتحادیه اروپا است که مهم استراتژیک منطقه برای هند است. اتحادیه اروپا به عنوان یک کل شد هند بزرگترین شریک تجاری در سال 2018 است. هند تجارت دو جانبه با اتحادیه اروپا در 2018-19 بود در $115.6 میلیارد دلار با صادرات به ارزش $57.17 میلیارد دلار و واردات به ارزش $58.42 میلیارد دلار است.

دفاع و همکاری های امنیتی بین دو طرف نیز در شکوفایی.

آن احساس شده بود که فقدان رهبری برای یک رویکرد هماهنگ به مقابله موثر با این بیماری همه گیر و دو طرف انتظار می رود که عمدی در یک رویکرد مشترک در پیدا کردن یک راه حل به آن ابراز نگرانی کرد. پرسید که آیا این موضوع منشاء coronavirus ممکن است شکل در این مذاکرات در منابع گفته شده است وجود دارد مقدار زیادی از علاقه در اروپا به دانستن در مورد آن را به عنوان به خوبی به عنوان پاسخ اولیه سیستم.

در FTA منابع گفت: این اجلاس خواهد بود مهم در پیدا کردن یک راه رو به جلو است و رهبری جدید از 27-عضو بلوک نشان داده علاقه زیادی در هند. آنها گفت که دو طرف در حال انتظار برای پیدا کردن یک نشست زمین در بلند مدت در حال بررسی موضوع است.

این BTIA مذاکرات باید متوقف شده است در پس مه 2013, زمانی که هر دو طرف موفق به پل شکاف قابل توجهی در مسایل مهم از جمله امنیت اطلاعات وضعیت برای آن بخش است. راه اندازی در ماه ژوئن سال 2007 مذاکرات برای توافقنامه پیشنهادی را شاهد بسیاری از موانع به عنوان هر دو طرف باید تفاوت های عمده ای در مسائل حیاتی.

علاوه بر این خواستار مهم وظیفه کاهش در خودرو, اتحادیه اروپا می خواهد کاهش مالیات بر شراب و ارواح و محصولات لبنی و قوی مالکیت معنوی نظام است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن