پرانایاما ایجاد ایمنی کمک می کند تا در COVID مبارزه می گوید PM مودی در یوگا روز

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 7:41:19 am نخست وزیر نارندرا مودی خ

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 7:41:19 am
نخست وزیر نارندرا مودی خطاب به ملت در یوگا روز 2020 (ANI)

پرداختن به ملت یوگا روز 2020, نارندرا نخست وزیر تاکید کرد مزایای یوگا و چگونه این کمک به جهان در مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس. "یوگا کمک به ما در این مبارزه با این بیماری همه گیر. این pranayamas کمک به ما در ایجاد ایمنی و رفع بیماری های تنفسی."

تاکید بر اهمیت تمرینات PM مودی درخواست شهروندان به یوگا بخشی از زندگی عادی خود هستند. "همه ما در حال انجام یوگا در خانه با خانواده است. روز بین المللی یوگا می دهد یک پیام برادری جهانی است. یوگا به آرامش روانی کمک می کند تا در آوردن مثبت. اگر ما می توانید ریز لحن ما آکورد سلامت و امید روز که دور نیست زمانی که جهان شاهد موفقیت سالم و شاد بشریت است. یوگا قطعا می تواند کمک به ما در ایجاد این اتفاق می افتد."

تاکید بر این که یوگا تبعیض قائل نیست و به جای آن کمک می کند تا در ایمنی ساختمان PM مودی گفت: "یوگا باعث افزایش تلاش ما برای یک سیاره سالم. آن را به عنوان یک نیروی وحدت و عمیق تر از اوراق قرضه بشریت است. آن قائل است آن را فراتر از نژاد و رنگ و جنسیت و ایمان و تبار. جهان متوجه نیاز یوگا, حتی بیشتر, امروز به علت بیماری همه گیر کوروناویروس. اگر ما ایمنی قوی است و سپس آن را کمک می کند تا در مبارزه علیه این بیماری است. وجود دارد شیوه های یوگا است که ما افزایش ایمنی و بهبود سوخت و ساز بدن. Coronavirus حملات سیستم تنفسی ما. 'Pranayam', تمرین تنفس چیزی است که کمک می کند تا ما بیشتر در ساخت سیستم تنفسی ما قوی است."

برای اولین بار پس از آن برقرار شد در ژوئن 21, 2015, یوگا جشن روز برگزار خواهد شد و عملا با توجه به کوروناویروس. موضوع امسال "یوگا در خانه و یوگا با خانواده".

دنبال یوگا در بعد از سال 2020 به روز رسانی های زنده

international yoga day, yoga day, yoga day india, yoga day celebration, yoga day main event, yoga day event, yoga day in ranchi, yoga day celebration ranchi, yoga day june 21, june 21 celebration, narendra modi yoga day, yoga india, yoga, latest news, ranchi, indian express news ساعت نارندرا مودی در طول یوگا روز جشن در رانچی. (ایسنا/فایل)

این پیشنهاد به رعایت یوگا بعد معرفی شد توسط PM مودی در سخنرانی خود در افتتاح 69 جلسه مجمع عمومی در سال 2014. سازمان بهداشت جهانی (WHO) اشاره یوگا به عنوان وسیله ای برای بهبود سلامت جهانی خود اقدام به برنامه ریزی در فعالیت های بدنی 2018-2030: بیشتر افراد فعال برای جهان سالم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب