روز دوشنبه پیش بینی برای Northland: شب رعد و برق ممکن است

دوشنبه: شدید رعد و برق را توسعه نزدیکی داکوتای شمالی مرز پنج شنبه شب و اسلاید به سمت شرق در سراسر منطقه ما یک

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399

دوشنبه: شدید رعد و برق را توسعه نزدیکی داکوتای شمالی مرز پنج شنبه شب و اسلاید به سمت شرق در سراسر منطقه ما یک شبه به عنوان یک جبهه می گذرد. رعد و برق تضعیف خواهد شد به عنوان آنها را در سراسر Northland با تگرگ های بزرگ و مخرب بادها به عنوان نگرانی های اصلی. وجود دارد شانس اندکی برای tornado توسعه با شانس به ما غرب است. متوسط-حکیم شرق وزش محدودیت اوج در امتداد سواحل دریاچه سوپریور دوشنبه در حالی که کم 80s دست آورد مرزی است.

شنبه: دوش پراکنده و رعد و برق باقی می ماند ممکن است روز شنبه با بخش عمده ای از رطوبت موجود طولانی در سراسر شمال ویسکانسین. همه گفته و انجام گسترده تجمع حدود نیم اینچ از باران انتظار می رود که در سراسر شمال شرقی مینه سوتا و به داگلاس کانتی و بین 1 و 2 اینچ است که ممکن است کشش از Burnett County سراسر ساحل جنوبی است. ترکیبی از پوشش ابر دوش و هوا سردتر پشت جبهه را حفظ خواهد کرد در اوج کم به اواسط 70s سراسر Northland شنبه.

چهار شنبه: گرمای ایجاد شده را به منطقه چهار شنبه با 80s در ادامه از طریق آخر هفته. در طول روز و حرارت ممکن است باعث یک ولگرد دوش در این دوره اما بعد گسترده شانس دوش است که به دنبال به بود شب جمعه به روز شنبه در این زمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب