پیشنهاد برای تجدید دیدار با مادر: توله ببر را نشان می دهد 'نشانه هایی از استرس', خارج

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 4:24:59 am زن توله رو جد

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 4:24:59 am
tiger cub, tiger cub reunion with mother in maharashtra, tiger cub withdrawn from cage, tiger cub stress signs, indian expres news زن توله رو جدا از خانواده در آوریل 24, هنگامی که آن را نجات از مزرعه در Chichpalli جنگل برد. (فایل)

وزارت جنگل مقامات خارج از توله ببر از جایی که آن را نگه داشته بود در قفس به مدت دو روز برای تجدید دیدار با مادر خود را پس از آن را نشان داد "نشانه های استرس".

بخشی جنگل افسر Ashok Sonkusare گفت: "ما نگهداری توله در نقطه ای برای دو شب و دو روز. دامپزشکی, دکتر, Kundan Podchelwar گفت: توله اعلام کرده بود نشان دادن علائم استرس به عنوان آشکار بود و از مصرف مواد غذایی است. بنابراین ما خارج توله از نقطه و را به ارمغان آورد او را به حمل و نقل مرکز درمان (TTC) در چندراپور. ما تماس بگیرید برای از سرگیری عملیات بر اساس توصیه پزشک."

Sonkusare گفت: "مادر و توله را خواستار شده است هر یک از دیگر, اما مادر ندارد در آینده نزدیک به قفس. این دو باقی مانده است از هم جدا در حدود 50 متر در همه زمان ها. مادر نیز او دیگر سه توله با او."

زن توله رو جدا از خانواده در آوریل 24, هنگامی که آن را نجات از مزرعه در Chichpalli جنگل برد. پس از آن تحت مراقبت در TTC.

جنگل گروه تا به حال شناسایی توله مادر, T2 از طریق تطبیق DNA از مادر گم شدن با توله خون در اوایل این ماه. آنها آغاز شده بود این آزمایش به اتحاد دوباره دو بعد از محل ماده پلنگ در ژوئن 18, است که اولین از نوع خود ورزش از طریق DNA و تطبیق.

اگر و هنگامی که مقامات از سرگیری عملیات موفقیت بستگی دارد که آیا این ماده پلنگ در نهایت می پذیرد توله اگر او در تمام باقی مانده است محدود به نقطه که در آن او شده است موضعی پس از دو روز گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب