محلی مشاهده: IRRRB گیری از فوند دو لک بودجه بخشی از ما "سفید-برتری مشکل'

گروه موظف است برای حفاظت از سلامت و رفاه از اعضای آن است. آن را مخالف آلودگی است. با توجه به گروه ریتا Aspinw

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

گروه موظف است برای حفاظت از سلامت و رفاه از اعضای آن است. آن را مخالف آلودگی است.

با توجه به گروه ریتا Aspinwall, "معدن راه آن را در حال حاضر به اجرا و تنظیم شده است در مینه سوتا را نابود کرده است وحشی برنج بدتر جیوه در ماهی مشکل و اساسا نابود و تخریب هزاران هکتار از مهم طبیعی و فرهنگی منابع است."

این گروه قرار است به چشم پوشی فوق به منظور لطفا با انواع شرکت های استخراج معدن به عنوان به خوبی به عنوان IRRRB?

استکبار از اعضای آهن محدوده منابع و توانبخشی هیئت مدیره که احتمالا رای به نمایندگی از ما که بهره مندی از مالیات در معدن به مبارزه طلبیده اند. آنها خوشحال به انکار آب تمیز به آمریکایی های بومی که احتمالا تا به حال کافی آب تمیز قبل از استعمار و صنعتی شدن نزدیک به زمین های خود را?

اثرات استخراج از معادن بیشتر برای من آشنا هستند از سبزی نهر معدن نزدیک به جونو آلاسکا. یک 2015 زمینه گزارش توسط دوستان ادارهء نیروی دریایی نشان داد که شاهین ورودی صدف تا به حال سطح بالایی از فلزات سنگین نسبت به جاهای دیگر در آلاسکا و مقایسه با تاریخی در سطح ورودی. الگوی فلزات پیشنهاد قابل توجهی تجمع زيستی جيوه آرسنیک و مس و سرب و نیکل و روی در چندین عمیق تر-خانه های خوراکی و مواد غذایی کلیدی وب سایت بی مهرگان.

معدن تا به حال مستقیم مخرب نفوذ در بومی جامعه Angoon واقع در 40 مایلی جنوب سبزی Creek, که وابسته به, در بخش, در خوردن مواد غذایی به صورت محلی در دسترس. براق کننده مستند که با عنوان "آسیب های جبران ناپذیر" و می توان در یافت vimeo.com.

جالب اینجاست که سخنگوی سبزها نهر معدن ادعا که "در Hecla سبزی نهر تقریبا همه چیز ما طراحی شده است برای مراقبت و حفاظت از این بخش بسیار خاصی از آلاسکا — و افرادی که در نزدیکی زندگی می کنند." شما که لذت بردن از ناهار خوری در وحشی ماهی آزاد اقیانوس آرام نیز ممکن است مصرف آرسنیک و مس و سرب و نیکل و روی, تعارف از سبزی نهر معدن و یا یکی از بسیاری از دیگر ساحلی معادن در آلاسکا است.

سبزی نهر ارائه یک قالب مناسب برای اهمیت معدن متفاوت است. آن را شکست خورده آلاسکا جمعیت بومی و سفید با وجود دخالت های دولت در بخش منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست و فدرال آژانس حفاظت از محیط زیست.

من شگفت زده است که برخی از مردم در مینه سوتا در درجه اول در محدوده آهن در حال حاضر به snookered را به فکر که همه چیز متفاوت خواهد بود با توجه به این که وجود داشته است هیچ ملاحظه ای روش های مختلف استخراج شده است. در فوند دو لک گروه است و توصیه به مخالفت با آلودگی با توجه به سابقه تاریخی محلی و همچنین در سراسر کشور.

آن سخت است برای درک اینکه چگونه IRRRB اعضای هیئت مدیره بهداشت ، تام Bakk پارچه مبلی. دیل Lueck و تشکر. دیو Lislegard به نوعی به نظر می رسید به تصور آنها نیست قسمت سفید-برتری مشکل است که باعث شده تا این کشور منفجر شده است. به نظر می رسد که اگر این اعضای هیئت مدیره قرار داده اند pandering به صنعت و معدن بالاتر از گروه پیشنهاد شد که در انطباق با IRRRB الزامات و گل هست. شاید وجود دارد باید بررسی نقش اعضای هیئت مدیره از IRRRB و تعهد خود را به نمایندگی از ترکیبات جای خود را به برنامه های شخصی.

Deb Manion از دلوت در زندگی 22 سال در آلاسکا نزدیک زیرزمینی معدن نقره با سابقه نشت و آلودگی است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب