پنج قطار ترک سورات به مهاجران خانه

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 12:37:12 am همه مسافران تحت

توسط NEWSMINERAL در 15 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | سورت | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 12:37:12 am
coronavirus, coronavirus news, migrants leave gujarat, shramik express, lockdown 3.0, coronavirus lockdown, lockdown extended, covid 19 india tracker, coronavirus latest news, covid 19 india, coronavirus latest news, coronavirus india, coronavirus india news, coronavirus india live news, coronavirus in india, coronavirus in india latest news, coronavirus latest news in india, coronavirus cases, coronavirus cases in india, coronavirus lockdown, coronavirus india update, coronavirus india state wise همه مسافران تحت بررسی پزشکی-یو پی اس از طریق حرارتی اسلحه به آنها نگهداری سخت اجتماعی فاصله در ایستگاه راه آهن. (اکسپرس عکس)

پنج Shramik قطار اکسپرس حمل 6,000 مهاجر کارگران چپ برای Odisha, Jharkhand و بحار از سورت ایستگاه راه آهن در روز دوشنبه. همه مسافران تحت بررسی پزشکی-یو پی اس از طریق حرارتی اسلحه به آنها نگهداری سخت اجتماعی فاصله در ایستگاه راه آهن تحت سخت پلیس امنیت. یک سازمان غیر دولتی ارائه مواد غذایی میان وعده موز و بطری آب به مسافران است.

در مجموع 3,600 کارگران مهاجر از Odisha چپ در سه قطار در 10.00 am 1.00 ساعت 4.00 pm برای Jagannathpur Raliway ایستگاه که در دولت است. مسافران در حال مونتاژ در Pandesara منطقه در سورات از جایی که آنها را برداشت و کاهش یافته است به ایستگاه راه آهن در شهرداری شرکت-اجرا شهرستان خدمات اتوبوس.

این اتوبوس که بعد sanitised به توان مورد استفاده مجدد قرار در شب برای دو قطار که به سمت چپ برای دانباد در Jharkhand در 9 ساعت و بگوسری در بیهار در 10.40 pm. مسافران این دو کشور تا به حال مونتاژ در Parvat Patia از جایی که آنها گرفته شد در اتوبوس به ایستگاه راه آهن.

"تا دوشنبه شب در مجموع 18 قطار حمل 21,500 مهاجران را به سمت چپ گجرات برای اوتار پرادش بیهار Odisha و Jharkhand" گفت: وزیر به وزیر Vijay Rupani,

قبلا در روز شنبه سه قطار در گجرات — یکی از سورت به Odisha و دو از احمدآباد به اوتار پرادش — ترک کرده بود با 3600 نفر از کارگران شاغل در گجرات. روز یکشنبه هفت قطار چپ گجرات حمل 8,400 مسافران که شامل سه قطار از سورت به Odisha یک قطار هر یک از احمدآباد به بیهار و اوتار پرادش و یک قطار از وادودارا به اوتار پرادش است.

همچنین به عنوان خوانده شده | Surat: در 2 مکان کارگران مهاجر را به خیابان ها خواستار رفتن به خانه 120 بازداشت

یکی از قطار برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه چپ در اوایل صبح روز دوشنبه از پلنپور به اوتار پرادش و یکی دیگر از نادیاد.

قابل توجه بلیط قطار برای کارگران مهاجر از Jharkhand و بیهار موفق شد با Samast Bihar, Jharkhand Samaj اعتماد سورات. اعتماد رئیس جمهور آجی چودری گفت: "ما به صحبت کرد کلکتور منطقه در مورد ارائه قطار و او موافقت کرد پس از مشورت با سورت راه آهن مقامات. ما باید برخی از 10000 نفر از بیهار و 7000 نفر از Jharkhand زندگی در سورات. ما ارائه 2,400 اسامی کسانی که در خواست خود را برای رفتن به خانه متحده است. هر سر کرایه بلیط برای دانباد 715 تومان است در حالی که برای بگوسری 710 تومان است. ما پرداخت کل مبلغ بلیط به راه آهن مقامات. پس از جمع آوری بلیط یکشنبه شب ما به نام همه مردم و دست آنها بلیط این صبح است."

Kalpesh Yadav (28) بومی Gaya منطقه در بیهار که مشغول به کار بود در یک رنگرزی و چاپ آسیاب در Pandesara سورت گفت که او آمد به دانستن در مورد در دسترس بودن بلیط از Facebook صفحه آجی Chaudhary. "با او تماس گرفتم و به او جزئیات. من پرداخت کرایه بلیط در دفتر خود. من می دانم من خواهد بود در قرنطینه این دانشگاه در نزدیکی من ایجاد کرد. پس از 14 روز من خواهد بود و اجازه رفتن به خانه. من را اول از همه در آغوش همسر من است."

Yadav افزود: "من شده اند نه برای من بومی محل به مدت دو سال در حال حاضر. من خانواده که شامل همسر من Koyalben و دو فرزند Shivash (3) و Kashish (4) و پدر و مادر من بوده است فشار به من بازگشت. در صبح روز یکشنبه من می دانم که من بلیط تایید شده است. هر بار که من استفاده می شود به رفتن به خانه من استفاده می شود به خرید البسه برای مادرم و همسر و حمل نان ص و فارسان که در دسترس هستند در بیهار. این بار من من می خواهم دست خالی. من فقط می تواند خرید بعضی از داروها که من دیابتی پدر از من خواست برای دریافت. زمان.

یکی دیگر از مسافر Nandkishor سینگ (39) بومی بگوسری گفت: "من مشغول به کار در یک کارخانه نساجی در Pandesara منطقه برای پنج سال گذشته. من هم بلیط من از طریق آجی Chaudhary. پسرم گفت: من همسر من اقامت در یک منطقه قرمز در Pandesara در سورات بنابراین او به من گفت به خانه می آیند به عنوان او نگران سلامت من. اما آن را دشوار است برای ما برای زنده ماندن در اینجا به عنوان شرکت صاحب به من سهمیه تنها برای ماه مارس و هیچ حقوق و دستمزد. نگاهی به وضعیت بازار, من احساس می کنم آن را چند ماه بیشتر تا دیوالی برای بازار برای به دست آوردن شتاب. هنگامی که این صنعت شروع می شود و من دوباره به سورات."

(با ورودی از Avinash Nair در احمدآباد)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن