ورزشکاران و بازیکنان هاکی در قرنطینه

فقط زمانی که آنها در مورد به از سرگیری آموزش پس از دریافت چراغ سبز از وزارت خانه امور ورزشی وزارت ورزشکاران و

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

فقط زمانی که آنها در مورد به از سرگیری آموزش پس از دریافت چراغ سبز از وزارت خانه امور ورزشی وزارت ورزشکاران و بازیکنان هاکی آماده شدن برای سال آینده بازی های المپیک توکیو دچار تازه پس از یک آشپز استخدام با ورزش اقتدار هند جنوبی مرکز در بنگلور در گذشت.

ارشد آشپز که تا به حال نشده است به سای پردیس پس از مستند آغاز شد اما تا به حال با حضور در جلسه وجود دارد, on May 15, بود در اثر ایست قلبی در بیمارستان در روز دوشنبه. او تا به حال نمونه تست مثبت برای COVID-19 روز سه شنبه.

SAI تایید از طریق توجه داشته باشید که این جلسه با حضور 16 عضو در سالن در نزدیکی اداری بلوک و اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای دنبال شد. آن گفت که کوک نیست ارتباط برقرار کردن با هر یک از بازیکنان یا دیگر اعضای ستاد در مرکز.

SAI انتشار نیز ذکر شده است که Narinder Batra, هندی, المپیک, انجمن رئیس جمهور بود به طور کامل راضی با راه بنگالور مرکز نگه داشته شده است امن و sanitised.

"SAI دولت در حال انجام بهترین خود را برای رسیدگی به این مسئله در دست است و هیچ دلیلی برای وحشت" توجه داشته باشید به نقل از Batra عنوان کرد و گفت.

"ورزشکاران حضور نداشت که نشست اما دو یا سه نفر از کارکنان اداری رفته بود که. آنها شده اند قرنطینه و ما هم از شنبه" گفت: Jinson Johnson, بازی های آسیایی 1500m قهرمان از بنگالور مرکز در روز چهارشنبه.

"حدود شش مسابقه واکر و دوندگان فاصله Gopi و من در اینجا. ما همچنین هند مردان و زنان تیم هاکی روی اینجا".



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب