کرالا اجازه می دهد تا مردم را به انجام دیدارهای کوتاه و بدون قرنطینه اجباری: در اینجا دستورالعمل

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 4:41:07 pm بازدید کنندگان همچنین به پا

توسط NEWSMINERAL در 26 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 4:41:07 pm
بازدید کنندگان همچنین به پایبندی به همه Covid-19 احتیاطی از قبیل مکرر دست-شستشو با پوشیدن ماسک در همه زمان حمل sanitisers و به دنبال اجتماعی فاصله. (AP)

کرالا دستور اجازه می دهد مردم برای سفر به این کشور برای کوتاه بازديد بدون رفتن به اجباری قرنطینه موضوع به مجموعه ای از شرایط تجویز شده توسط دولت است. منظور بخشی از تسهیلات در این مستند محدودیت های اعمال خواهد شد به رفت و آمد مردم به دولت برای اهداف از جمله رسمی, کسب و کار, پزشکی, دادگاه, مورد, مدیریت اموال و غیره.

"پس از قرار دادن آنها در خانه/نهادی قرنطینه امکان پذیر است, دولت باید به آنها اجازه بازدید از دولت برای یک دوره تا 7 روز بدون اجباری قرنطینه و پس از اخذ ورودی از طریق covid19jagratha پورتال. این دانش آموزان که بازدید از دولت برای حضور در امتحانات و یا دانشگاهی مرتبط با اهداف باقی می ماند برای یک دوره 3 روز قبل از شروع امتحان و 3 روز بعد از امتحان است" منظور اصلی توسط وزیر KR Jyothilal بخوانید.

منظور می آید در پاسخ به یک مجموعه از درخواست از مردم از کشورهای دیگر به دنبال سفر کرالا برای یک سفر کوتاه به صورت رسمی و مقاصد دیگر. چند هفته پیش وزیر Pinarayi Vijayan نشان داده بود که دولت موضوع را دقیق دستورالعملهای عملیاتی استاندارد برای چنین افرادی است.

دستورالعمل آن را روشن است که مردم علاقمند به انجام دیدارهای کوتاه در کشور باید ثبت نام خود را در Covid-19 jagratha پورتال دریافت ورودی عبور می کند و با ارائه جزئیات محلی سفرنامه تماس با فرد محلی اقامت و هدف از این بازدید است. انحراف در برنامه سفر باید آگاهانه به مقامات منطقه و دوره اقامت باید فراتر از هفت روز است.

مسافران باید به طور مستقیم به هتل/محل اقامت بدون توقف در هر جایی در بین نیست بازدید از هر مکان دیگر و یا هر گونه دیدار با افراد دیگر که اجازه به دست آمده است و به خصوص در تماس با افراد بالای 65 سال و کودکان زیر سن 10. بیمارستان ها و دیگر اماکن عمومی نیز هیچ است.

بازدید کنندگان همچنین به پایبندی به همه Covid-19 احتیاطی از قبیل مکرر دست-شستشو با پوشیدن ماسک در همه زمان حمل sanitisers و به دنبال اجتماعی فاصله. آنلاین خدمات مواد غذایی می تواند به دنبال. محلی تماس با شخص مسئول خواهد بود برای بازدید از مسافر.

در مورد علائم مسافر باید تماس بگیرید در DISHA تلفنی در 1056 و به دنبال دستورالعمل از مقامات. در هیچ شرایطی مسافر مجاز به گام خود را به محل اقامت یا هتل.

اگر مسافر یافت می شود عدم پایبندی به این شرایط او/او خواهد شد در معرض 14 روز پس از پرداخت و یا نهادی شده است. پسوند در اقامت خود را نمی تواند تایید شود و بدون اجازه از مقامات. منطقه جمع خواهد شد قدرت را به موضوع می گذرد و پس از بررسی تمام جزئیات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب