Maharashtra: Cong اعتراضات افزایش قیمت سوخت مطالبات فوری عقبگرد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 3:07:59 am در همین حال رهبر اپوزی

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 3:07:59 am
fuel price hike, petrol price, congress protest, Maharashtra news, Indian express news در همین حال رهبر اپوزیسیون و رئیس سابق وزیر Devendra Fadnavis گفت: اعتراض توسط کنگره خود را نشان داد "استانداردهای دوگانه". (بازنمودی)

کنگره روز دوشنبه صحنه تظاهرات در مکان های مختلف در سراسر ماهاراشترا در برابر افزایش قیمت بنزین و دیزل. این تظاهرات به بخشی از کمپین سراسری علیه دولت نارندرا بیش از افزایش قیمت سوخت.

خواستار یک اقدام فوری و عقب از سوخت افزایش, دولت, کنگره رئیس جمهور و وزیر درآمد Balasaheb Thorat که شرکت در تظاهرات در پونا نامیده سوخت پیاده روی "لوت از پول".

"زمانی که کشور در حال عبور از یک بحران وحشتناک با توجه به Covid-19 شیوع دولت مرکزی باید ایستادگی و حمایت از فقرا طبقه متوسط و کسب و کارهای کوچک. زمان آن رسیده است تا با ارائه کمک های مالی به مردم با اجرای 'Nyay' طرح اما مودی دولت غارت و چپاول مردم با افزایش قیمت سوخت روزانه" Thorat گفت که اعتراضات خود ادامه خواهد داد و در سراسر talukas در دولت در روز سه شنبه. این حزب شده است و خواستار آن است که بنزین و دیزل نیز باید آورده زیر GST رژیم است.

در همین حال رهبر اپوزیسیون و رئیس سابق وزیر Devendra Fadnavis گفت: اعتراض توسط کنگره خود را نشان داد "استانداردهای دوگانه".

در طول روز تور به اکولا و امراواتی مناطق Fadnavis گفت: دولت تصمیم دولت برای افزایش اضافه بر قیمت بنزین تا به حال رضایت از کنگره است که یک اتحاد شریک در ماها Vikas Aghadi دولت است.

"در سال 2018 زمانی که من بود به عنوان دولت ما به Rs 5 امداد در قیمت سوخت. دولت دولت ارائه برای گسترش امداد رسانی به شهروندان" Fadnavis گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب