لاک پشت نجات از port-a-اسان در جزیره دریاچه

"او آمد در حال اجرا به عقب و گفت: وجود یک لاک پشت در port-a-اسان" تریسی گفت. "من به او نگاه کرد و با خودم گفتم

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

"او آمد در حال اجرا به عقب و گفت: وجود یک لاک پشت در port-a-اسان" تریسی گفت. "من به او نگاه کرد و با خودم گفتم: خوب, اجازه دهید آن را. او گفت: "من نمی توانم آن را در توالت.'"

تریسی پیوست نیک و 20-30 پوند لاک پشت بزرگ خوراکی حرکت کمی در مخزن.

"ما نمی تواند بگوید که راه سر بود و ما مطمئن بودیم چه به" تریسی گفت.

تریسی شوهرش مایک دختر Makayla و نیک همه جیبش تلفن های خود را برای پیدا کردن یک راه حل است. اولین آنها به نام شماره پورت-یک-اسان درب. یک نماینده در قابل حمل جان یک توالت های قابل حمل شرکت مستقر در هیبینگ در زمان تماس و گفت: آنها می خواهم به ارسال کسی به مقابله با این وضعیت. بعدی خانواده رسیده به Wildwoods یک دلوت غیر انتفاعی است که دارای تخصص در یتیم مجروح و بیمار حیات وحش است. Wildwoods رسیده به وزارت منابع طبیعی مینه سوتا و قابل حمل جان به هماهنگی نجات.

"ما همچنین شروع به جمع آوری تجهیزات مانند گرفتن قطب و خالص و آماده شد برای رفتن وجود دارد برای کمک به خودمان" گفت: Wildwoods مدیر جسیکا LaBumbard.

در ضمن تراویس نجار کارمند قابل حمل جانز وارد شد و شروع به پمپاژ ، لاک پشت منتقل شده بود به یک طرف مخزن بنابراین نجار بود و قادر به پمپ کردن زباله و تمیز کردن مخزن با آب تازه. در نهایت او در رسیده و کشیده لاک پشت توسط طرف از پوسته آن است.

"DNR تا به حال می خواستم به نکته توالت و اجازه دهید لاک پشت خزیدن خود را, اما من می دانستم که لجستیکی بود که برای رفتن به ممکن است, بنابراین من در آن وجود دارد" نجار گفت. "این صدای خش خش تمام وقت است. این اساسا یک ناراضی دایناسور."

هنگامی که نجار شسته 14 اینچ لاک پشت با آب تازه از یک کامیون با شلنگ و اجازه دهید آن را سرگردان خود را در آن.

"من شده است در اطراف لاک پشت ها وقتی که بچه بودم و پس از آن بود بیش از حد دیوانه" نجار گفت. "شما واقعا باید به تماشای برای آن دهان است."

در 20 سال کار برای این شرکت نجار گفت: او هرگز دیده می شود یک لاک پشت در یک مخزن قبل از. آن را نسبتا شایع برای پیدا کردن ولگرد و جوندگان سنجاب اما هرگز لاک پشت.

"متاسفانه من فکر می کنم کسی نبود بسیار زیبا و قرار دادن آن وجود دارد" نجار گفت.

پگی فار از Wildwoods گفت: آنها بسیاری از لاک پشت در اطراف این زمان از سال به عنوان آنها در مورد حرکت به تخم. او تا به حال شنیده ام از یک لاک پشت در یک port-a-اسان اما گفت که آنها دریافت ده ها تن از تماس های تلفنی در مورد لاک پشت ها خواسته یا ناخواسته فرار بیش از وسایل نقلیه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب