افراد زیر سن قانونی, دانش آموزان, زن و شوهر میان OCI cardholders رشته در خارج از کشور هم اکنون می توانید سفر به هند: MHA

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 مه سال 2020 3:42:03 pm دانشجویان دانشگاه که در حال OC

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 مه سال 2020 3:42:03 pm
دانشجویان دانشگاه که در حال OCIs (نه از نظر قانونی افراد زیر سن قانونی) اما پدر و مادر زندگی در هند می تواند در حال حاضر سفر به هند است.

یک بخش از شهروندان در خارج از کشور از هند (OCI) cardholders رشته در خارج از کشور در حال حاضر خواهد بود قادر به سفر به هند به عنوان وزارت امور روز جمعه آرام محدودیت های مسافرتی برای دسته بندی برخی از این OCIs مشخص شده توسط وزارت.

با توجه به MHA اطلاع این دسته از دارندگان کارت خواهد بود که مجاز به سفر به هند:

1. افراد زیر سن قانونی در OCI با پدر و مادر بودن اتباع هند در خارج از کشور

2. خانواده در شرایط اضطراری مانند مرگ در خانواده

3. زوج های که در آن یک مرد متاهل است OCI و دیگری یک هندی با اقامت دائم در هند

4. دانشجویان دانشگاه که در حال OCIs (نه از نظر قانونی افراد زیر سن قانونی) اما پدر و مادر زندگی در هند است.

بنابراین قبل از سفر از محدودیت های آنها در نظر گرفتن پرواز و کشتی و قطار و سایر وسایل نقلیه نمی خواهد درخواست, سفارش اعلام کرد.

در مارس 5, دولت, همراه با تعلیق تمام ویزا اعطا شده به اتباع خارجی محرومیت چند دسته بندی به حال نگه داشته و در حالت تعلیق چند ورود به زندگی ویزا با توجه به OCI cardholders تا مسافرت های بین المللی باقی مانده به حالت تعلیق درآمد. اما گفت که OCI cardholders که در حال حاضر در هند می تواند اقامت در این کشور برای "هر طول زمان".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب