کریکت اجرا می شود خطر ابتلا به خسته کننده زیر بزاق ممنوعیت هشدار Starc

کریکت می شود در خطر تبدیل شدن به "بسیار خسته کننده" اگر تعادل زده بین خفاش و توپ در پی coronavirus مرتبط ممنو

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399

کریکت می شود در خطر تبدیل شدن به "بسیار خسته کننده" اگر تعادل زده بین خفاش و توپ در پی coronavirus مرتبط ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش توپ برتر استرالیا هاي Mitchell Starc هشدار داد در روز سه شنبه.

این را نیز دلسرد مشتاق جوانان را به بولینگ سریع در آینده او بازشناخت.

"ما نمی خواهیم به از دست دادن آن و یا آن را حتی کمتر بنابراین نیاز به چیزی در جای خود نگه دارید که توپ نوسانی" Starc به خبرنگاران گفت: در طول یک آنلاین کنفرانس مطبوعاتی.

"در غیر این صورت مردم نمی خواهید به تماشای آن و بچه ها در حال رفتن به می خواهید به پرتاب. در استرالیا در چند سال گذشته ما تا به حال برخی از زیبا تخت درها و در صورتی که توپ را برای رفتن مستقیم آن را بسیار خسته کننده مسابقه," او اضافه شده است.

ICC cricket کمیته رهبری سابق هند کاپیتان آنیل Kumble به تازگی تحت فشار قرار دادند برای ممنوعیت استفاده از بزاق برای مبارزه با کروناویروس تهدید.

Starc احساس پرتاب کنندگان باید اجازه داده شود به درخشش توپ در راه های دیگر برای هم بودن.

"این غیر معمول زمان برای جهان است و اگر آنها در حال رفتن به حذف بزاق درخشان برای بخشی از زمان آنها نیاز به فکر می کنم چیزی دیگری که برای بخشی از زمان را به عنوان خوب," او گفت:.

یکی از پیشرو جدا takers با صورتی توپ Starc گفت که او به دنبال به جلو به بازی شب و روز آزمون در خانه سریال در برابر هند است.

در حالت قبلی تور در 2018-19 هند امن خود را همیشه اول تست سری برنده پایین زیر. اگر چه بازدید کنندگان تا به حال کاهش یافته است به بازی روز-بازی شب و سپس در ماه فوریه BCCI جمهور Sourav Ganguly اعلام کرد که هند موافقت کرده است که یکی بعد از این سال.

"من فکر می کنم کاملا صورتی-تست توپ در سری برابر هند یک چیز بزرگ است. طرفداران آن را دوست دارم, من فکر می کنم آن را ایجاد می کند از جنبه های مختلف به مسابقه خفاش و توپ ها به هم نزدیک است که در مسابقه" Starc گفت.

در حالی که استرالیا ویژه در اولین شب و روز آزمون در مقابل نیوزیلند در سال 2015 و همچنین هفت بازی از آن هند با بازی خود تنها در صورتی توپ بازی در ماه نوامبر گذشته در برابر بنگلادش.

"هند برگزار صورتی-بازی توپ در هند به طوری که آنها به طور کامل خارجی به آن است. از نظر یک مزیت اگر شما مانند ما یک رکورد خوب در خانه با توپ صورتی," Starc گفت.

اما 30 سال بازی کردن "استفاده" کرد و گفت که ممکن است به یک خانه-زمین استفاده و آن را به رفتن به هند و آنها رو استفاده وجود دارد.

"این امر می تواند بزرگ به رنگ صورتی-توپ مسابقه که در سری و از بیت من دیده ام و شنیده هند بسیار باز است که به عنوان به خوبی به طوری که فوق العاده," او اضافه شده است.

Starc همچنین گفت که او نمی خواهد ذهن اگر کریکت استرالیا اجازه می دهد تا برخی از بزرگترین بازیکنان به دست اوایل داخلی کشور فصل به بازی در یک موکول هندی لیگ برتر است.

"آیا من باید یک موضوع را با آن ؟ من فکر نمی کنم. آنها قبل از قرارداد موجود. وجود دارد بسیاری از چیزهایی است که باید برای رفتن به که من فرض ... کریکت استرالیا را مجبور به پاک کردن آن دسته از بچه ها اگر روشن آنها به رفتن من نمی بینم با آن مشکل است."

"آنها قبل از قرارداد موجود بود و آنها بازی شده است به هر حال. وجود دارد بدیهی است که های مختلف مانع از کریکت داخلی وجود دارد. آن می تواند جالب, تصمیم, یکی نیست, من می خواهم را به, بنابراین من به شما اجازه آنها را, تصمیمات خود را," او اضافه شده است.

چپ و بازو هاي اضافه شده است که اگر یک تغییر برنامه اجازه می دهد تا او می تواند تجدید بازی در لیگ. Starc قبلا تصمیم گرفتند از 13th IPL.

"من می خواهم آن را در نظر, من می خواهم در مورد آن فکر می کنم. بدیهی است که آن را می شود درست در شروع داخلی ما فصل نیز به طوری که آن را می شود کمی منصفانه در نظر بگیرید. اما من نمی در حال حاضر یک قرارداد بنابراین من در حال حاضر لازم نیست که نگران باشید."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن