DGCA می گوید ملخ swarms مطرح تهدید به هواپیما در هنگام فرود و برخاست فاز مسائل دستورالعمل

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:54:57 pm Swarms از ملخ در شهرستان جداره ج

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 8:54:57 pm
Swarms از ملخ در شهرستان جداره جیپور راجستان شنبه 25 مه سال 2020 است. (PTI)

حمل و نقل هوایی تنظیم کننده DGCA روز جمعه با صدور دستورالعمل برای ذینفعان مانند خلبانان و مهندسین در مورد چگونه به مقابله با ملخ swarms گفت: آنها یک تهدید به هواپیما در بحرانی فرود و برخاست فاز یک پرواز.

هند در حال مبارزه با بدترین کویر تهاجم ملخ در بیش از 20 سال است. محصول-از بین بردن swarms اولین حمله راجستان و در حال حاضر به پنجاب گجرات ماهاراشترا و, Madhya Pradesh.

"اگر یک فرد ملخ است که در اندازه کوچک تاثیر زیادی اعداد بر روی شیشه جلو است که نهفته خلبان جلو دید. این نگرانی در طول فرود تاکسی و برخاست فاز" در DGCA دایره ای گفت.

استفاده از برف پاک کن در زمان ممکن است باعث خلط به گسترش و حتی بیشتر و در نتیجه خلبان باید با در نظر گرفتن این جنبه قبل از امید بستن به استفاده از برف پاک کن برای حذف ملخ از سپر باد آن را گفت.

"بزرگ swarms نیز می تواند مانع بصری تماس با زمین بیش از یک منطقه بزرگ در نتیجه پروازهای تحت ویژوال قوانین پرواز (VFR) همچنین نیاز به آگاهی از حضور آنها. کنترل ترافیک هوایی که آگاه از ملخ حضور در مجاورت خود را در فرودگاه هستند توصیه می شود برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با تمام ورود و خروج پرواز" به DGCA گفت.

یک روز-زمان پدیده خلبان نیز انتظار می رود به نگه داشتن چشم مشتاق برای هر گونه مشاهدات اداره کل هواپیمایی کشوری گفت.

همه خلبانان نیز مورد نیاز برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات از ملخ ازدحام در محل در صورت آنها اندیش هر طول پرواز آن دستور.

"تا آنجا که ممکن است آن را به شدت توصیه می شود که پروازهای باید اجتناب شود از طریق هر گونه شناخته شده ملخ ازدحام. تنها مطلوب از جنبه های است که ملخ پرواز در شب در نتیجه ارائه فرصت های بهتر به چشم و جلوگیری از آنها" آن را گفت.

تنظیم کننده گفت: پس از یک پرواز می رود از طریق یک ملخ ازدحام ورودی مناسب در خلبانان نقص ورود به سیستم باید از دادن جزئیات از هر نقص و با تجربه مهندسی خدمه باید انجام چک به عنوان موظف است قبل از انتشار هواپیما برای پرواز بعدی.

زمین-دست زدن به سازمان ها باید آگاه باشند که ملخ swarms در برخواهد داشت خطر ابتلا به پارک هواپیما که در آن ممکن است ورودی های هوای و پروب باید تحت پوشش DGCA گفت.

"به طور کلی ملخ در سطوح پایین تر و در نتیجه تهدیدی برای هواپیما در بحرانی فرود و برخاست مرحله از پرواز. تقریبا تمام مصرف هوا بنادر هواپیما خواهد بود در معرض ابتلا به مصرف در اعداد بزرگ اگر هواپیما با پرواز از طریق یک ازدحام (مناطق مانند موتور ورودی تهویه مطبوع بسته ورودی و غیره.)," تنظیم کننده گفت: در آن دایره ای است.

Pitot و استاتیک منابع همچنین می توانید تا حدی یا به طور کامل مسدود شده در حالی که پرواز را از طریق ملخ swarms آن را اعلام کرد.

"مسدود pitot و استاتیک منابع منجر به اشتباه ابزار نشانه به خصوص غیر قابل اعتماد هوا با سرعت و ارتفاع سنج نشانه" آن را گفت.

یک pitot tube در هواپیما استفاده می شود برای اندازه گیری سرعت جریان باد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن