هند لژ اعتراض شدید خود با پاکستان بیش از گزارش تلاش برای تبدیل gurdwara در لاهور به مسجد

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 9:45:53 pm Srivastava گفت Gurdwara شهیدی اصل

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 9:45:53 pm
gurdwara mosque, pakistan gurdwara conversion mosque, Pakistan gurdwara Shahidi Asthan, Bhai Taru Singh ji, indian express Srivastava گفت Gurdwara شهیدی اصلی asthan داداش Taru جی تاریخی است gurdwara که در آن بهایی Taru جی ساخته شده جانفشانی در سال 1745.

هند روز دوشنبه تسلیم اعتراض شدید خود با پاکستان کمیسیون عالی بیش از گزارش ها از تلاش های انجام شده به تبدیل معروف gurdwara در Naulakha بازار در لاهور به یک مسجد یک سخنگو در وزارت امور خارجی (ع) گفت.

"یک اعتراض شدید تسلیم شد با کمیسیون عالی پاکستان امروز در گزارش حادثه به موجب آن Gurdwara 'شهیدی اصلی asthan' سایت از شهادت داداش Taru Singh ji در Naulakha بازار در لاهور پاکستان ادعا شده است به عنوان محل مسجد شهيد گنج و تلاش ساخته شده است برای تبدیل آن به یک مسجد" MEA سخنگوی Anurag Srivastava گفت.

او گفت: هند ابراز نگرانی خود در قوی ترین شرایط در این حادثه و به نام بر پاکستان به منظور بررسی این موضوع و فوری از اقدامات درمانی است.

"پاکستان نیز نامیده می شد پس به دنبال پس از ایمنی و امنیت و رفاه آن جوامع اقلیت از جمله حفاظت از حقوق مذهبی و میراث فرهنگی" Srivastava گفت: در پاسخ به یک پرس و جو در مورد این موضوع.

او گفت: Gurdwara شهیدی اصلی asthan داداش Taru جی تاریخی است gurdwara که در آن بهایی Taru جی ساخته شده جانفشانی در سال 1745.

"Gurdwara است که محل احترام و مقدس در نظر گرفته شده توسط جامعه سیک. این حادثه مشاهده شده است با نگرانی در هند. شده اند وجود دارد خواستار عدالت برای اقلیت جامعه سیک در پاکستان," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن