کوربت دارای بیشترین تعداد 231 ببر در کشور; 3 ذخایر در Mizoram بنگال و Jharkhand هیچ: گزارش

توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:54:29 pm در حال حاضر ببر جمعیت در ذخایر 1,923 (65

توسط NEWSMINERAL در 7 مرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 6:54:29 pm
tiger population, tiger population in india, Corbett Tiger Reserve, jim corbett park, tiger population in Corbett Tiger Reserve, indian express news  در حال حاضر ببر جمعیت در ذخایر 1,923 (65 درصد از کل ببر جمعیت هند) در این گزارش گفت:. (اکسپرس عکس Bhupendra رعنا/فایل)

این کوربت ببر رزرو در Uttarakhand دارای بالاترین تعداد 231 گربه های بزرگ در این کشور در حالی که سه ذخایر در Mizoram, West Bengal و Jharkhand هیچ می گوید: یک گزارش جدید منتشر شده در روز سه شنبه است که بر اساس ببر برآورد انجام شده در سال گذشته است.

بیش از 600 صفحه گزارش از چهارمین All India Tiger برآورد 2018 منتشر شد توسط اتحادیه وزیر محیط زیست Prakash Javadekar در آستانه جهانی ببر روز جشن در روز 29 جولای هر سال نشان می دهد ذخیره عاقلانه و دولت عاقلانه ببر توزیع جمعیت.

"وضعیت ببر, Co-شکارچیان و شکار در هند گزارش 2018' نشان داد که از 50 ببر ذخایر در کشور سه ذخایر – Mizoram را دامپا رزرو, West Bengal را Buxa رزرو و Jharkhand را Palamau رزرو – هیچ ببر سمت چپ.

در حال حاضر ببر جمعیت در ذخایر 1,923 (65 درصد از کل ببر جمعیت هند) در این گزارش گفت:.

با توجه به جمعیت برآورد ببر در ذخایر برای 2018-19 کوربت است 231 ببر به دنبال Nagarhole و Bandipore ذخایر در کارناتاکا با 127 و 126 ببر بود.

آسام را Kaziranga و Madhya Pradesh را Bandhavgarh ثبت 104 ببر هر یک از این گزارش گفت:.

آن گفت: برخی از منابع مانند Similipal (Odisha), Amrabad و Kawal در Telangana, Nagarjunsagar روپیه Sailam (Andhra Pradesh), Palamau (Jharkhand) سانجی-Dubri (MP) Nameri و معناس در آسام Buxa (بنگال), دامپا (Mizoram), آنشی دندلی (کارناتاکا) و Pakke (آروناچال پرادش) به شرح زیر خود را به پتانسیل و نیاز به منابع و هدفمند مدیریت.

"در مناطق که در آن ببر ثبت نشده و یا جمعیت کاهش یافته است, ترمیم نیاز به ادامه بهبود حفاظت تقویت طعمه و دوباره از ببر از یک منبع مناسب.

"برای از سرگیری ببر به Palamau طعمه تقویت باید همراه با ترمیم قانون و نظم است. برای ببر دوباره یا مکمل در Palamau و Similipal ببر باید از منابع نزدیک ترین منبع در همان ژنتیکی خوشه. Buxa و دامپا می تواند repopulated از طریق reintroductions از Kaziranga پس از شکار مرمت در Buxa و تقویت حفاظت در دامپا که خوب طعمه پایه" آن را گفت.

بر اساس این گزارش در دولت عاقلانه توزیع ببر, Madhya Pradesh داشت با حداکثر ببر در 526 دنبال کارناتاکا در 524 و 442 در Uttarakhand.

سال گذشته نخست وزیر نارندرا منتشر شده بود سالانه چهار ببر سرشماری گزارش با توجه به آن ببر جمعیت در کشور در حال رشد از 1400 سال 2014 به 2,967 در سال 2019.

Javadekar گفت: هند آماده است تا به نقش رهبری و کار با دیگر ببر محدوده کشورها برای مدیریت ذخایر. او گفت: همه از هند 50 ببر ذخایر بودند نه کیفیت پایین.?

صحبت در آستانه جهانی ببر روز, وزیر محیط زیست گفت: هند با افتخار از دستاوردهای آن و با وجود کمبود زمین و بارندگی آن دارای هشت درصد از تنوع زیستی در جهان.

وجود دارد در حال حاضر 13 ببر محدوده کشورهای هند و بنگلادش و بوتان کامبوج و چین و اندونزی و لائوس, مالزی میانمار و نپال و روسیه و تایلند و ویتنام است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن