چین برداشت 45,000 کیلومتر مربع از زمین های پس از جنگ سال 1962: Sharad Pawar

توسط: PTI | Satara | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:21:29 pm "اگر چنین زمین بزرگ بود و تجاوز بر

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
توسط: PTI | Satara | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:21:29 pm
Elgaar Parishad case against activists sent to NIA court, Sharad Pawar criticises state govt "اگر چنین زمین بزرگ بود و تجاوز بر آن را نمی توان نادیده گرفت. این یک مسئله امنیت ملی است و نباید آن را سیاسی چیزی است که من احساس" Pawar گفت.

در میان یک جنگ لفظی بین کنگره و بی جی پی بیش از این چهره با چین NCP رئیس Sharad Pawar در روز شنبه گفت: در مسائل امنیت ملی نباید سیاسی و افزود: کسی نمی تواند فراموش چین تا به حال دستگیر حدود 45000 کیلومتر مربع از زمین های پس از جنگ سال 1962.

Pawar نظرات در پاسخ به یک پرس و جو در مورد کنگره رهبر راهول گاندی شارژ که نارندرا نخست وزیر تا به حال تسلیم خاک هند, به چینی تجاوز.

Pawar همچنین گفت: Galwan دره حادثه در Ladakh نمی تواند بلافاصله برچسب عنوان یک شکست از وزیر دفاع به عنوان سربازان هندی بودند هشدار در طول گشت.

صحبت با خبرنگاران سابق اتحادیه گفت: کل قسمت است "حساس" در طبیعت. این چین بود که با بازی هیلاری در Galwan ولی او گفت:.

بیست و سربازان هندی کشته در خشونت برخورد با همتای چینی خود در شرق لاداخ در شب 15 ژوئن.

سابق وزیر دفاع در ادامه گفت هند بوده است ساخت یک جاده در Galwan ولی در درون محدودیت های خود را که برای مقاصد ارتباطی.

"آنچه اتفاق افتاد این بود که آنها (چینی ها سربازان) تلاش برای دست درازی در جاده های ما بودند و از لحاظ جسمی تحت فشار قرار دادند. نبود کسی را شکست. اگر کسی می آید (در داخل قلمرو خود را) در حالی که شما در حال گشت زنی آنها ممکن است در هر زمان. ما نمی توانیم آن را شکست وزیر دفاع نشستن در دهلی نو" Pawar گفت.

گشت زنی در آن وجود دارد. وجود درگیری که به معنی شما هشدار. حال شما نشده و شما حتی نمی خواهد متوجه شدم که آنها (سربازان چینی) آمد و رفت. از این رو من فکر نمی کنم آن است که حق را به چنین اتهام در این برهه," او گفت:.

در پاسخ به ادعای مطرح شده توسط راهول گاندی Pawar گفت: نمی توان فراموش کرد که چین دستگیر شده در اطراف 45,000 کیلومتر مربع در هند را به زمین پس از سال 1962 جنگ بین دو کشور.

"که زمین هنوز هم با چین است. من نمی دانم اگر آنها (چین) تجاوز در برخی از منطقه در حال حاضر و دوباره. اما زمانی که من از یک اتهام من نیز باید ببینید چه چیزی اتفاق افتاده بود زمانی که من وجود دارد (در قدرت). اگر چنین زمین بزرگ بود و تجاوز بر آن را نمی توان نادیده گرفت. این یک مسئله امنیت ملی است و نباید آن را سیاسی چیزی است که من احساس می کنم" او گفت:.

در مورد خواسته BJP MLC Gopichand Padalkar اخیر سخن گفتن در برابر او NCP رئیس گفت: قانونگذار رد شد رای دهندگان در انتخابات قبلا وجود دارد و نه نیاز به توجه داشته باشید از خود سخن گفتن.

Padalkar گفته بود که "Pawar بود و یک تاج است که آلوده ماهاراشترا".

Pawar همچنین نور سابق ماهاراشترا وزیر Devendra Fadnavis " ادعا می کنند که NCP بود و می خواست برای پیوستن به دست با BJP دو سال پیش.

"در حال حاضر او تا به مقدار زیادی از زمان. از این رو او را نگه می دارد چیزی و یا دیگر برای تبلیغات" Pawar پکتیا میباشد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب