جیم Heffernan, ستون: کمی پمپ تحت شرایطی

البته همانطور که همه می دانند هیچ واقعی مراسم در مفهوم سنتی در این سال به جای هر یک از کلاه و لباس پوشیده فردی

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

البته همانطور که همه می دانند هیچ واقعی مراسم در مفهوم سنتی در این سال به جای هر یک از کلاه و لباس پوشیده فردی راهپیمایی در سراسر Denfeld عظیم مرحله به تنهایی در یک سالن خالی و دست دیپلم با یک نقاب بزرگسالان نگه داشتن دست دادن.

با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم COVID-19.

آنچه مورد توجه من بیشتر شد دو عکس: یکی از اولین تنهاست فارغ التحصیل راهپیمایی پایین راهرو از Denfeld قابل توجه سالن در مسیر به مرحله صدها صندلی در دو طرف خالی ذخیره برای چند اعضای خانواده در ردیف جلو با پوشیدن ماسک.

سپس عکس دیگری نشان داد یک زن جوان فارغ التحصیل مشتاقانه ایستاده در تریبون قبل از تقریبا سالن خالی تأمل در گفتار او آماده کرده بود; یک سخنرانی در نظر گرفته شده برای یک خانه کامل او افتخار خانواده و هر کس دیگری است. مرسی. چه کسی می توانست تصور می کردند این امر تا کنون با آمدن به این ؟

زندگی در جهانی همه گیر.

به عنوان من perused عکس, افکار من شتافت بازگشت به خود من فارغ التحصیلی دبیرستان در همان مرحله که در همان زیبا سالن اجتماعات آه تا چند سال پیش در حال حاضر. در آن روز تمام فارغ التحصیلی کلاس نشسته بود در مرحله مواجهه با مخاطب به خوبی wishers.

Denfeld مرحله یکی از بزرگترین نقطه طراحی شده است که راه من بود هنگامی که گفته می شود قادر به نگه داشتن یک کلاس از کل فارغ التحصیلان. وجود دارد حدود 330 در کلاس من در سال 1957 که در راهپیمایی آشنا پمپ و شرایط موضوع ناشی از بزرگ Denfeld لوله ارگان. آن را در زمانی که امریکا تا به حال وارد یک دوره رفاه و خوش بینی پس از جنگ جهانی دوم است. چشم انداز ما بودند بی حد و حصر آن به نظر می رسید.

چشم انداز من شد نامشخص است. من تا به حال با توجه به مرحله بعدی زندگی من خیلی فکر کردم. من بود و هنوز هم هستم یک را-را-یک-روز-در-یک-بار نوع فرد و تا به حال برنامه ریزی برای "دنیای واقعی" کمین خارج از آن فوق العاده محل برگزاری یک مراسم فارغ التحصیلی.

من نمی یاد آنچه که ما شروع سخنران مهمان گفت. آیا کسی تا به حال به یاد بیاورید که چه سخنران مهمان گفت: در دبیرستان فارغ التحصیلی ؟ من افتخار بود چند سال پیش به عنوان سخنران مهمان در Denfeld شروع و حتی من به یاد نمی آنچه من گفتم. من امیدوارم که بچه ها در این کلاس به دنبال توصیه من هر آن ممکن است شده اند. من مطمئن هستم که آن مثبت بود. همه آنها.

من به یاد گرفتن دوز زیادی از دنیای واقعی در روز فارغ التحصیلی من به عنوان من خارج سالن هنوز هم در من کلاه و لباس شب و دیدم یکی از همکلاسی هایم در هوای آزاد, مراحل Denfeld هنوز در کلاه و لباس شب برگزاری یک کودک. او پدر است.

در حال حاضر من می دانم که این ممکن است نسبتا عادی در بیشتر زمان های اخیر برای برخی از دانش آموزان دبیرستانی که در حال حاضر آغاز شده خانواده ها است, اما در دوران آن نمی تواند اتفاق می افتد. این مدرسه تا به حال یک سیاست است که اگر یک دختر باردار شد از او رفت. نمی تواند شرکت در کلاس. و اگر پدر از این قریب الوقوع کودک نیز یک دانش آموز از او رفت و موفق باشید برای بقیه زندگی خود را, کودکان و نوجوانان. هیچ شروع برای آنها.

اما من همکلاسی فریب خورده آنها است. دوست دختر خود را رفتن نیست به Denfeld. و این Denfeld پدر-به-نگهداری شود بسته دهان او در مورد آن حتی از طریق تولد کودک که ظاهرا صورت گرفته در طول سال آخر خود را. نه یک کلمه.

در نتیجه او قادر به تحصیلات تکمیلی با ما کلاه-لباس شب و mortarboard, پمپ و شرایط خسته کننده سخنرانی دیپلم دادن و تمام ... و آیا نوزاد نیاز به تغییر ؟ که کودک در حال حاضر سن بازنشستگی.

در نهایت من این مربوط در ستون سال پیش اما من در آن دوباره من باید بگویید که چگونه من جشن بزرگ فارغ التحصیلی شب بعد از مراسم.

پدر و مادر من جمع شده بودند چند از بستگان و دوستان نزدیک ما در خانه و خانواده به افتخار من در این دوست داشتنی ژوئن شب. البته من نشان داد تا در خانه, اما تنها به طور خلاصه دوستان من در خارج از انتظار در یک ماشین برای من برای پیوستن به آنها را برای برخی از املاک جشن. بنابراین من در رفت و جمع آوری فارغ التحصیلی کارت بیشتر حاوی یک لایحه با یک عکس از آبراهام لینکلن تشکر همه آنها را و سپس بالا دم آن را از وجود ترک آنها را به جشن من بدون من.

که در آن ما بروید ؟ من میلرزد آن را نشان می دهد. ما رفت و به گری روگرفت. بله, پس از دفن زباله در گری-جدید دلوت که در آن دسته از تفنگ-crazy همکار فارغ التحصیلان تا به حال مونتاژ — gird خود را نسل در اینجا — به ساقه موش. بله ساقه موش. من در یک شرکت فعال در جوندگان کشتار فقط در این نزدیکی هست در من سرمه فارغ التحصیلی کت و شلوار در Gary کمپرسی در شب من از دبیرستان فارغ التحصیل شد که اعضای خانواده من بودند در جای دیگر به افتخار من است. این دردناک است که امروز به آن فکر می کنم. من تنها دفاع من 17 سال داشت.

به دنیای واقعی خوش آمدید آقای دبیرستان فارغ التحصیل.

پس تبریک به 2020 فارغ التحصیلان تمام مدارس بسیاری از مدارس رفتن به طول های بزرگ — فقط به عنوان Denfeld است — به مناسبت به یاد ماندنی که ممکن است برای grads. قدردانی از تلاش های کسانی که بزرگان و افتخار.

شما در حال منحصر به فرد در annals آموزش و پرورش آمریکا. آینده شما بستگی دارد. نسل من به مراقبت از گذشته و نه همه که خوب به نظر می رسد.

جیم Heffernan سابق اخبار دولوت تریبون اخبار و نظر نویسنده و مقاله نویس. و او را در یک وبلاگ در jimheffernan.org و می توان از طریق پست الکترونیکی در jimheffernan@jimheffernan.org.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن