کرالا Covid-19 روز رسانی: دولت افزایش قیمت مشروب تا 35%

توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 6:12:50 pm برخی از ایالت ها اجازه فر

توسط NEWSMINERAL در 24 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | کوچی | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 6:12:50 pm
kerala coronavirus lockdown, kerala liquor stores, liquor stores open coronavirus news, kerala news, latest news, indian express برخی از ایالت ها اجازه فروش مشروبات الکلی را به ساحل تا درآمد خود را. در عکس: ساکن Panchkula خرید مشروب بعد از vends اجازه داده شد برای باز کردن در طول مستند (فایل/اکسپرس عکس Jaipal سینگ)

پس از سرب متحده مانند دهلی و گوا و کرالا شنبه تاثیر عمده ای پیاده روی در مشروب قیمت های بالا بردن وظیفه همه علامت های تجاری. در حالی که آبجو و شراب مارک را ببینید افزایش قیمت های خرده فروشی 10 درصد دیگر IMFL دسته ها را ببینید پیاده روی تا 35 درصد بالا رسمی از دولت کرالا نوشیدنی Corporation (BEVCO) را تایید کرد.

تصمیم گرفته شد در جلسه هیئت دولت به ریاست وزیر Pinarayi Vijayan شنبه و یک فرمان به همان اثر منتشر خواهد شد به اثر پیاده روی. این حرکت بود و انتظار می رود به عنوان دولت شده است تلاش برای تقویت منابع مالی خود را در پس زمینه Covid-19 مستند و رکود در اقتصاد است. از طریق افزایش مالیات دولت است که انتظار می رود به گارنر در درآمد اضافی از 700 تومان کرور.

مشروب فروش پیوسته در طول سال شده است یکی از نخست منابع درآمد برای دولت کرالا. در 2018-19 دولت-اجرای BEVCO از طریق آن بیش از 300 رسانه های خرده فروشی, گزارش خرید و فروش Rs 14,502 crores با جشنواره دوره مانند کریسمس-سال نو و Onam در آوردن سنگین جمعیت. هر زمان دولت چهره اوضاع مالی دولت افزایش مالیات بر مشروبات الکلی با هیچ تهدیدی از واکنش از tipplers. حتی در طول سال 2018 سیل خرده فروشی و مشروب رسانه ها از BEVCO نقد در سود حاصل از فروش.

دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

اما مرحله سوم از مجموعه مستند به این نتیجه on May 17, دولت ساخته شده است تا ذهن خود را هنوز در باز کردن مشروب رسانه های خرده فروشی, میله آبجو سرو. جمعیت زیادی دیده می شود در مقابل رسانه ها از جمله در ماهاراشترا کارناتاکا و دهلی نو در هفته های اخیر هستند به احتمال زیاد به تکرار در کرالا و دولت نمی خواهند که به اتفاق می افتد. در حالی که ناهار خوردن در امکانات در میله آبجو سرو به احتمال زیاد به دریافت nod دولت ممکن است برای غذای آماده شمارنده در چنین میله های زندان. این کمک خواهد کرد که کاهش خطوط در مقابل رسانه های خرده فروشی.

مالیات غیر مستقیم گفت BEVCO تعمق یک پیشنهاد برای مجازی صف سیستم وجود دارد که تعدادی از راه اندازی شرکت که برای اعمال مناقصه برای همان. این اشاره است به از دولت او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن