هاکی زنان: McGovern نشانه pro قرارداد

هرمانتاوون را Sophie McGovern به تازگی امضا یک قرارداد حرفه ای با بازی TPS از ده تیم Naisten Liiga در فنلاند.

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399

هرمانتاوون را Sophie McGovern به تازگی امضا یک قرارداد حرفه ای با بازی TPS از ده تیم Naisten Liiga در فنلاند.

این زمستان گذشته McGovern اتمام فصل ارشد در دانشگاه نورویچ در نورثفیلد ورمونت کمک به دانشجویان برو 23-4-2 و پیشبرد به NCAA Division III مسابقات یک چهارم نهایی قبل از فصل کوتاه قطع شد و با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس. رو به جلو به پایان رسید دوم در کشور در به ثمر رساند با 44 امتیاز در 19 اهداف و 25 کمک می کند.

McGovern کمک نوریچ برنده چهار مستقیم جدید انگلستان هاکی کنفرانس مسابقات عناوین در حالی که ساخت چهار مستقیم NCAA ظاهر رفتن 94-18-8 بیش از آن span.

McGovern به ثمر رساند بازی برنده با هدف 1:31 چپ در دوره سوم به عنوان دانشجوی برنده دوم خود را قهرمانی ملی در سال 2018 با 2-1 برنده بیش از المیرا. 2016 اخبار تریبون تمام منطقه بازیکن سال به پایان رسید او در کالج حرفه ای با 60 اهداف و 85 کمک برای 145 امتیاز رتبه چهارم تمام وقت در برنامه تاریخچه در نقاط و دوم و کمک.

هم تیمی کیرستن وات Chugiak آلاسکا نیز امضا شده با TPS با این دو تبدیل شدن به هفتم و هشتم نوریچ هاکی زنان بازیکنان برای امضای قرارداد حرفه ای در برنامه تاریخ است.

نوریچ را Amanda کانوی از متوئن ماساچوست که منجر ملت در به ثمر رساند در 32-27-59 شد پیش نویس در دور چهارم از هفته گذشته ملی هاکی زنان لیگ پیش نویس توسط کانکتیکات نهنگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب